Solucja Harry Potter i Kamień Filozoficzny cz.7 poradnik Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Znów na świeżym powietrzu i kolejne spotkanie z Hagridem. [il. 53]
Idź kawałek w prawo i w ścieżką w dół, a spotkasz Draco, który odebrał Nevillowi przypominaczkę. Teraz rozegra się pościg na miotłach. [il. 54]
Sprawa jest dość prosta. Gonisz Malfoya i musisz w niego uderzać. Każde stuknięcie sprawia, że traci energię. Wykres tradycyjnie w lewym dolnym rogu ekranu. Kiedy poziom energii dojdzie do krytycznej granicy pojawi się komunikat, że trzeba wcisnąć przycisk Ctrl. W ten sposób odbierzesz Draco własność swego kolegi. W nagrodę zostaniesz wciągnięty do reprezentacji Gryffindoru.
Nadeszła pora, aby odwiedzić chatę Hagrida. Droga wcale nie jest łatwa. Idź prosto. Czarem przesuń kłodę blokującą przejście, a następnie skręć w lewo. Spotkasz żółwia, który zieje ogniem na wszystkie strony. Dwa czary ogłuszą go na chwilkę. [il. 55]
Idź do końca i wdrap się na ścięty pień. Na górze widzisz wybuchowe rośliny. Idź prosto po przewróconym pniu i do góry. Rozwal rośliny i opróżnij skrzynię. Wdrap się na wystający pieniek. Teraz trudne skoki z pnia na pień. Najpierw kieruj się do skrzyni, a później na podwyższenie. [il. 56]
Tutaj z kolei drogę zagradzają trzy płonące ślimaki. Ogłusz je czarami i do przodu. W oddali widać księgę (save) [il. 57]
Po zapisaniu gry spójrz na strzałkę. Wskazuje na pień, który można przewrócić. [il. 58]
Teraz zaatakują Cię trzy ważki. Załatw je i właź na przewrócony pień. Idź na drugą stronę. Tam kolejny pień do przewrócenia, skrzynia i płonący ślimak.
Wskocz na pień. Przed Tobą trudny moment, bo aby przedostać się na drugą stronę trzeba skakać po pniach [il. 59]
Obie drogi są dobre, ale jeśli pójdziesz w lewo napotkasz na skrytkę ze skrzynią [il. 60]
Na drugiej stronie księga (save) i wybuchowe rośliny, a za nimi przełącznik. Jego użycie obróci pień, który umożliwi przejście na drugą stronę. [il. 61]
Tu jest naprawdę gorąco. Płonące ślimaki, rosiczki. Po lewej widzisz wybuchowe rośliny. Kiedy je zlikwidujesz odkryjesz ukryte przejście. Wskazuje na nie strzałka. [il. 62]
Jesteś w jaskini. Kieruj się strzałkami, a po drodze zbieraj, co się da. Dojdziesz do skrzyni i pięknego wodospadu. [il. 63]
W skrzyni magiczna karta. Powrót tą samą drogą. Po wyjściu z jaskini w prawo. Wędrują tu trzy ślimaki. Jeśli załatwisz dwa z nich, z ziemi wysunie się schodek, który pozwoli na wejście do góry. [il. 64]
Idź przed siebie, aż do małej jaskini. Tam otwórz skrzynię. W jej środku znajdziesz fasolki i magiczną kartę. Wracasz tą samą drogą.