Pojazdy poradnik Halo Wars
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Guziec
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Forteca.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Specjalny atak (przycisk Y): rozjeżdżanie piechoty.
Jednostka najbardziej podatna na ulepszenia. Zaczyna jako nieuzbrojony łazik-zwiadowca, a w etapie końcowym staje się śmiertelnie groźnym pojazdem uzbrojonym w działko Gaussa. Niezwykle szybka i mobilna.
Skorpion
Koszt: 500.
Wymagany poziom technologiczny: 2
Miejsce rekrutacji/produkcji: Warsztaty.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 2.
Specjalny atak (przycisk Y): bomby zapalające.
Podstawowa jednostka zmechanizowana. Potężna, wytrzymała i dysponująca olbrzymią siłą ognia.
Kobra
Koszt: 350.
Wymagany poziom technologiczny: 3.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Warsztaty.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 2
Specjalny atak (przycisk Y): zmienia kobrę w stacjonarne działo artyleryjskie.
Stworzony z myślą o likwidacji wrogich pojazdów. Po naciśnięciu Y zmienia się w stacjonarne działo artyleryjskie o olbrzymim zasięgu. Lekko opancerzony.
Rosomak
Koszt: 300.
Wymagany poziom technologiczny: 3.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Warsztaty.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 2
Specjalny atak (przycisk Y): salwa.
Podstawowa jednostka przeciwlotnicza, z którą musi liczyć się każdy, kto planuje atak z udziałem jednostek latających. Dodatkowo potrafi też atakować jednostki na ziemi - dobrze radzi sobie z budynkami.
Słoń (tylko Cutter)
Koszt: 400.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Forteca.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 2.
Specjalny atak (przycisk Y): rozstawienie bazy.
Jeżdżąca baza produkująca piechotę. Potrafi wprowadzić niezłe zamieszanie taktyczne. Przed rozpoczęciem produkcji musi się jednak rozstawić w wybranym miejscu.
Gremlin (tylko Anders)
Koszt: 200.
Wymagany poziom technologiczny: 1
Miejsce rekrutacji/produkcji: Forteca.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Specjalny atak (przycisk Y): impuls elektromagnetyczny.
Zabawna jednostka pozwalająca unieszkodliwiać wrogie pojazdy. Przydatna w pierwszej linii.