Jednostki piechoty | Przymierze | Halo Wars poradnik Halo Wars
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Trepy samobójcy (tylko Arbiter)
Koszt: 160.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Przyczółek/Twierdza/Cytadela.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Wariacja podstawowej piechoty Przymierza - może wysadzać się w powietrze.
Oddział trepów
Koszt: 100.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Hala.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Podstawowa piechota Przymierza, typowe mięso armatnie - charakteryzuje się małym zasięgiem ognia, wolną prędkością poruszania, itd. Niemniej - w dużych ilościach może namieszać.
Szakal
Koszt: 100.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Hala.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Znakomita jednostka przeciwpiechotna. Uzbrojona w broń średniego zasięgu.
Łowca
Koszt: 250.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Hala.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 2.
Jednostka znakomicie radząca sobie z pojazdami lądowymi. Powolna, potężna i skuteczna.
Elitarna gwardia honorowa (tylko Prorok Żalu)
Koszt: 125.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Przyczółek/Twierdza/Cytadela.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Znakomita i skuteczna piechota. Atakuje przy użyciu mieczy, dlatego powinna działać tylko i wyłącznie w pierwszej linii.
Dziki (tylko Wódz Dzikich)
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Miejsce rekrutacji/produkcji: Twierdza/Cytadela.
Ilość potrzebnych wolnych miejsc populacji: 1.
Ciężka piechota szturmowa. Bardzo wszechstronna i nadająca się do ataku na różne rodzaje jednostek.