Budynki | Przymierze | Halo Wars poradnik Halo Wars
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Przyczółek/Twierdza/Cytadela
Koszt: 500.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Krótko mówiąc budynek główny. To on stanowi podstawę każdej nowej bazy i jego zniszczenie równa się jej destrukcji.
Winda grawitacyjna
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
W tym miejscu przywoływać możesz do danej bazy swojego dowódcę i, co ważne, teleportować jednostki do swojego dowódcy.
Magazyn
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Cóż, odpowiednik ludzkiej składnicy - generuje kasę. Tak samo może zostać ulepszony do wersji dającej większy przychód.
Świątynia
Koszt: 500.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Miejsce wynajdywania nowych technologii - to tutaj podniesiesz także poziom technologiczny.
Generator pola
Koszt: 200.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Cacko pozwalające otoczyć bazę polem siłowym. Im więcej generatorów pola w jednej bazie - tym skuteczniejsze jego działanie.
Hala
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 2.
Podstawowy budynek produkujący piechotę i umożliwiający jej ulepszenie.
Fabryka
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 2.
Budynek zajmujący się produkcją pojazdów naziemnych. Oraz ich ulepszeniami.
Szczyt
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 2.
W tym budynku Przymierze produkuje i ulepsza lotnictwo.
Wieża
Koszt: 250.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Podstawowa struktura defensywna. Tak jak w przypadku ludzi - pozwala na trzy ulepszenia, dzięki czemu skutecznie zwalcza jednostki piechoty, pojazdy latające i naziemne.