Budynki poradnik Halo Wars
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Baza polowa/Stacja/Forteca
Koszt: 500.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Stacja, Forteca.
Podstawowy budynek w bazie. Jego zniszczenie równa się zniszczeniu bazy, bez względu na stan innych budynków. Kolejne ulepszenia zwiększają ilość punktów rozbudowy. Można budować i ulepszać w nim podstawowe jednostki.
Składnica
Koszt: 300.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Duża składnica
Budynek zaopatrujący ludzi w zasoby. Im więcej składnic zbudujesz - tym szybciej pozyskujesz zasoby. Składnice ulepszyć można do dużej składnicy, w tym wypadku wymagany jest jednak reaktor.
Reaktor
Koszt: 250 (następna 500, 750 itd.).
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Ulepszenia: Superreaktor
Budynek określający postęp technologiczny. Każdy odpowiada za jeden poziom (czyt.: posiadanie jednego reaktora - to posiadanie 1 poziomu technologicznego). Można ulepszyć do Superreaktora, będącego w praktyce dwoma reaktorami w jednym.
Zbrojownia
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 1.
Pozwala na ulepszenia dostępnych technologii. To w nim można też podnieść limit populacji do 40.
Koszary
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Produkuje: Piechota, Miotacz Ognia, Spartanin.
Klasyczne miejsce szkolenia i ulepszania piechoty.
Warsztaty
Koszt: 150.
Wymagany poziom technologiczny: 2.
To tutaj powstają wszystkie jednostki zmechanizowane, przy czym - nielatające. Czołgi Skorpion, Rosomaki etc.
Lotnisko
Koszt: 150
Wymagany poziom technologiczny: 2.
Produkuje: jak nietrudno się domyślić - dzięki tej instalacji w Twojej armii pojawią się jednostki latające.
Wieża
Koszt: 250.
Wymagany poziom technologiczny: 0.
Budowla defensywna. Można je budować w specjalnych miejscach. Wieżyczki są uniwersalne, ale ulepszyć je można o jeden z trzech dodatków - przeciw piechocie, pojazdom lub jednostkom latającym. Dodatkowo w zbrojowni podnieść można ich wytrzymałość oraz siłę ataku.