Etap VII- Exodus (1) | Opis przejścia Halo Reach poradnik Halo: Reach
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019
Etap VII: Exodus
![]() | ![]() |
Etap rozpoczynamy na opuszczonych ulicach miasta. Udajemy się przed siebie, nie obawiając się ataków nieprzyjaciela. W pewnym momencie dotrzesz do zepsutych drzwi, które przez cały czas będą się otwierać i zamykać. Skorzystaj z nich, aby przejść na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Tam natkniesz się na schody, a na ich szczycie na Jackali. Oddaj w ich kierunku strzały poczym pobiegnij za nimi (będą uciekać).
W ten sposób dotrzesz do kolejnego budynku. Tym razem jednak wycieczka wąskimi korytarzami będzie nieco dłuższa. Już na samym początku zostaniesz zaatakowany przez Gruntów biegnących w Twoim kierunku z granatami. Pozbądź się ich, nim do Ciebie dotrą. Następnie udaj się w kierunku, z którego przybiegli (będąc przygotowanym na kolejne fale identycznych przeciwników).
![]() | ![]() |
Po zejściu po pierwszych schodach natkniesz się na hologramy do zbroi. Zamień sprint na osłonę, gdyż w ten sposób łatwiej będzie Ci unikać nadbiegających przeciwników z granatami.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do większego pomieszczenia zostaniesz zaatakowany przez największą falę kamikaze (i to zarówno kolo wejścia, jak i wyjścia). Bądź na nich przygotowany i rozpocznij ostrzał jak będą jeszcze daleko.
![]() | Koło wyjścia (po pokonaniu schodów) zaatakowany zostaniesz przez jednego Elite. Znajdziesz tam również apteczkę, na prawo od wyjścia. |
![]() | ![]() |
Po wyjściu na zewnątrz kierujemy się w prawą stronę i schodzimy ze schodów, poczym od razu kierujemy się na kolejne po drugiej stronie.
![]() | W ten oto sposób dotrzesz do miejsca, gdzie będziesz mógł zamienić osłonę na sprint, a co biorąc pod uwagę nadchodzące starcia, będzie bardzo dobrym posunięciem. Znajdziesz tam również mocny karabin snajperski. Podnosimy go i wykańczamy wszystkich grasujących na dole (oczywiście z balkonu, na którym się znajdujesz) Brutów - nowy typ przeciwnika. Są nieco bardziej wytrzymali od Elitów, ale wolniejsi i stosujący mniej uników, przez co łatwiejsi w eksterminacji. |
![]() | ![]() |
Po załatwieniu wszystkich kierujemy się do drzwi na końcu (z których wybiegną ostatni przeciwnicy). Znajdując się we wnętrz, kierujemy się pierwszymi schodami na piętro.
![]() | ![]() |
Natkniesz się tam na pierwszych Gruntów. Zabij ich i skieruj się do przestronnego pomieszczenia po prawej. Dojdzie tam do wielkiego starcia. Jeśli posiadasz jeszcze naboje do karabinu snajperskiego, wystrzelaj Brutów z oddali. Zaraz przy wejściu na piętrze znajdziesz również broń - możesz z niej skorzystać, jeśli to konieczne.
Pomieszczenie, w którym dojdzie do walki, jest wielopoziomowe i ma tunele po prawej i lewej stronie. Możesz z nich korzystać w sytuacji zagrożenia (znajdziesz ta również apteczki). Naszym celem będzie jednak winda na samym końcu pomieszczenia (koło jej wejścia również znajdziesz apteczkę).
![]() | ![]() |
Nim ją przywołasz wiedz, że w ten sposób przywołasz kolejne posiłki (nadlecą dwa statki i dostarczą przeciwników, którzy zaatakują z dwóch stron areny). Nim tego dokonasz, możesz się udać do miejsca, z którego będą za moment wybiegać (pole będące na zewnątrz, wschodnia ściana). Znajdziesz tam działo, które możesz odłączyć i wykorzystać w późniejszym starciu.
Przeciwników będzie sporo, w tym kilku Brutów (wśród nich będzie typ atakujący z bliska młotem, jedno trafienie i giniesz).
![]() | ![]() |
Po otwarciu się windy, wchodzimy do jej wnętrza i włączamy przełącznik, nie zwracając uwagi na świszczące kule. Po otwarciu się wyjścia, wchodzimy do pomarańczowego pomieszczenia, które od razu opuszczamy (będzie całkowicie bezpieczne).
![]() | ![]() |
Na zewnątrz skieruj się za towarzyszami częściowo zniszczoną kładką, wzdłuż przepaści. Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia gdzie znajdziesz hologramy jetpacków. Podnosimy je (jest to konieczne do ukończenia etapu) i ...