Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Halo: Reach - poradnik do gry

Halo: Reach - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bronie | Porady Halo Reach poradnik Halo: Reach

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Bronie

NAZWA BRONI

OPIS

Magnum

Broń często niedoceniana. Idealna zarówno do walki na daleki jak i bliski dystans (ale pod jednym warunkiem: strzelamy w głowę, gdyż w tors zadajemy mało obrażeń).

Shotgun

Przydatny wyłącznie do walki na bliski dystans oraz do powalania Hunterów.

Assault Rifle

Łatwo przecenić tę broń. Słaba w walce na odległość. Stosować jedynie na średnim lub bliskim dystansie.

DMR

Najlepszy przyjaciel gracza. Broń idealna zarówno do walki na odległość jak i bliski dystans. Prawdziwy headshoter (do opanowania już na początku rozgrywki).

Sniper Rifle

Bardzo mocny karabin snajperski, często przełamujący osłony przeciwnika zabijając jednym strzałem. Najlepiej na daleki lub bardzo daleki dystans.

Grenade Launcher

Moc jak u granatów z tą tylko różnicą, że z granatnikiem mamy ich znacznie więcej. Możemy również kontrolować wybuch ładunku przytrzymując spust. Polecam przeciwko grupom przeciwników (szczególnie Jackali z tarczami).

Rocket Launcher

Ciężko nią trafić, szczególnie na daleki dystans (stosować na średni dystans najlepiej w połączeniu z jetpackiem).

Spartan Laser

Broń rzadka, ale bardzo silna. Stosować na wieżyczki bądź pojazdy (nawet te najpotężniejsze).

Plasma Pistol

Niszczy osłony oraz po naładowaniu dezaktywuje pojazdy na kilka sekund (w przypadku zadawania obrażeń bezużyteczna).

Needle Rifle

Możliwość stosowania headshotów oraz wysadzania przeciwników (po wcześniejszym naładowaniu "ołowiem").

Needler

Broń na średni dystans. Nie zadaje specjalnie dużo obrażeń, ale może spowodować eksplozję przeciwnika (jeśli naładujemy go kryształkami).

Plasma Repeater

Odpowiednik karabinu szturmowego. Nie stosować na daleki dystans.

Energy Sword/Gravity Hammer

Bardzo potężne bronie tylko do wali na bliski dystans. Jednym uderzeniem powalimy nawet największego przeciwnika (sami również zginiemy od pojedynczego trafienia).

Fuel Rod Cannon

Bardzo mocna broń do walki na średni dystans. Jej pociski lecą zbyt wolno, aby stosować na większe odległości. Idealna na wieżyczki i pojazdy.

Focus Rifle

Karabin snajperski sił Covenant. Do stosowania na daleki dystans. Bardzo silna, unikać jej ognia jak ognia (strzelający zdradza swoją pozycję).

Plasma Launcher

Granatnik Covenantów strzelający przyklejającymi się ładunkami. Ładując wypuszczamy kilka jednocześnie. Potężny, ale bezużyteczny w walce gdzie znajduje się sporo osłon otoczenia (ładowanie granatu oraz jego lot zabiera dużo czasu).