Zatoka Haiju | Wyspa Shing Jea | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Kolekcjonerzy:
Xi Gai (3 skorupy starszych kapp) - 1
Junsu (2 skorupy żółwi) - 2
Wartownik Kikuchiyo (2 złote monety szkarłatnych czaszek) - 3
Mirko (3 zaklęta winorośl) - 4
Gorobei (3 Naga skóry nag) - 5
Rzemieślnicy:
Takara Taji (surowce)
Kupcy i handlarze:
Lei (kupiec)
Zadania:
Wszystkie zadania w tej krainie najlepiej robić z Zen Daijun - i bliżej stamtąd, i najemnicy silniejsi. Dlatego też najpierw zróbcie główne zadanie ("Droga do Zen Daijun"), a dopiero potem pozostałe.
Su:
- Droga do Zen Daijun - należy udać się do bram Zen Daijun i tam porozmawiać z Mistrzem Togo.
Młynarz Quang (7):
- Pamiątki - należy udać się we wskazane miejsce, odzyskać szkatułkę i zanieść ją z powrotem do Quanga. Jest to dość trudne zadanie, gdyż pamiątki broni 16 poziomowy boss rytualista, który używa Duchowej Rozpadliny - pamiętajcie, aby nie stać w grupie.
- Obedrzeć węża ze skóry - to zadanie otrzymamy po wykonaniu powyższego. Jest znacznie prostsze i nie powinno sprawić problemów.
Paomu (6):
- Opiekunka - złodziejka - należy udać się we wskazane miejsce i tam ukatrupić przerośniętą jaszczurkę. Z niej wypadnie skradziony przedmiot.
Baasong (6):
- Bagienna bestia z Bokku - Żeby otrzymać to zadanie trzeba stanąć przy Baasongu i przez jakieś 5 minut słuchać, jak opowiada bajki dzieciom. Kiedy skończy, nad jego głową pojawi się wykrzyknik i będzie można rozpocząć zabawę. Należy przejść się na wysepkę na środku jeziora i zabić bestię (bossa nekromantę). Nie jest to trudne, ale trzeba uważać, gdyż na tej samej wysepce, jest druga grupa z bossem mesmerem. Walka ze wszystkimi naraz może okazać się zgubna.