Wieczny gaj - miasto i misja | Las Echovald | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Misja
Zadanie w tej misji polega na obronieniu trzech wiecznych drzew, przed szturmem Luksonów, a następnie skażonych.
Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, wszyscy bardowie drzew muszą przeżyć. Jeśli wystarczy wam nagroda ekspercka, postarajcie się, aby przeżyło przynajmniej 6.
Misja dość trudna, ale zorganizowana drużyna nie powinna mieć problemu ze zdobyciem nagrody mistrzowskiej. Teren, na którym się ona rozgrywa jest bardzo mały i można go podzielić na dwie części - ogród i to, co jest na zewnątrz. Wewnątrz ogrodu znajdują się trzy wieczne drzewa (1) otoczone przez 4 bardów każde. Po lewej stronie ekranu zobaczycie 3 paski życia obrazujące stan drzew. Jeden bard stanowi 1 wytrzymałości pojedynczego drzewa. Jeśli zostaną oni zranieni, pasek odpowiednio się zmniejszy, lecz zregeneruje się po pewnym czasie, jeśli żyje odpowiednia liczba bardów. Przykładowo, jeśli ostrzał przeżyją wszyscy, to pasek zregeneruje się w całości, jeśli dwóch, to tylko do połowy. Na szczęście do pomyślnego ukończenia misji potrzebny jest jeden bard z dwunastu.
Idealna drużyna do wykonania tej misji składa się z dwóch minion masterów, dwóch postaci fizycznych, przynajmniej dwóch leczących i dwóch zadających masowe obrażenia. Również łowcy stawiający pułapki w pobliżu bram (3), mogą bardzo ułatwić walkę. Przez większą część trwania misji drużyna powinna podzielić się po równo na dwie grupki. Ich zadania opiszę dokładnie dalej.
Wewnątrz ogrodu stoi grupka bohaterów niezależnych, która wspomoże was, gdy będziecie walczyć w ich pobliżu. Również tam działa na was stały efekt przyśpieszający poruszanie o 25%. Dodatkowo, przy każdym z drzewa stoi jeden elitarny kolos. Każdy członek drużyny, który stoi w jego pobliżu otrzymuje 1 regeneracji energii. Ponadto osoba, która porozmawia z takim kolosem sprawi, że będzie za nią podążał, również poza teren ogrodu. Jeśli kolos zginie, będzie się odradzał dopóki stoi jego drzewo.
Misja ta składa się z dwóch części. W pierwszej należy zniszczyć sześć żółwi oblężniczych oraz wspierające je wojska Luksonów. Co jakiś czas z zaznaczonych na mapie kierunków będą nadciągać wrogie siły. Część z nich osłaniać będzie żółwie, które zaczną ostrzał (na ogół drzew, choć czasem atakujących je ludzi), gdy dotrą do punktów oznaczonych 2. W tej części obie grupki powinny wyjść na zewnątrz ogrodu i niszczyć atakujących Luksonów. Środkową częścią powinna się zajmować ta grupa, która jest aktualnie wolna. Ten fragment jest prosty i nie powinno być problemu z utrzymaniem przy życiu wszystkich bardów.
Po zabiciu sześciu żółwi rozpocznie się druga część misji. Musicie odeprzeć atak dwunastu grupek skażonych. Na początku grupa, która czuje się silniejsza powinna stanąć przy lewej bramie i wziąć ze sobą dwa kolosy. Reszta na prawo. Wrogowie będą nadchodzić falami, atakując jednocześnie obie bramy. Jeśli nie czujecie się na siłach, możecie bronić się całą grupą w środku ogrodu, ale to zwiększa prawdopodobieństwo śmierci bardów. W pewnym momencie z lewej strony przyjdzie boss wojownika. Jest on bardzo groźny - zadaje dużo obrażeń, dlatego jeden wojownik powinien starać się utrzymać jego uwagę na sobie. Jeśli grupka po prawej wcześniej da sobie radę ze swoimi wrogami, powinna choć częściowo wspomóc pozostałych w walce z owym bossem. Gdy pozostanie wam już tylko jedna grupka do pokonania wyjdźcie wszyscy w pobliże punktu, gdzie stał środkowy żółw. Ostatni oddział skażonych będzie składał się m.in. z bossów rytualisty i zabójcy. Jeśli chcecie złapać ich elitarne umiejętności, dla bezpieczeństwa zróbcie to zaraz po ich śmierci, aby zakończenie misji wam tego nie umożliwiło.
Jeśli chcecie robić tą misję z najemnikami, najlepiej zdecydować się na obronę jednej strony wspomagając się kolosami. Jeśli dysponujecie bohaterami, można spróbować podzielić grupę tak, że z wami staną wszystkie kolosy i 1-3 bohaterów, a reszta po drugiej stronie.
Miasto
Najemnicy (poziom 20):
Professor Gai (spirytualista)
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Ewa (kultystka)
Danika (uzdrowicielka)
Cynn (elementalistka)
Nika (zabójczyni)
Erys Vasburg (dominator)
Brutus (magia krwi)
Sheena (plugawa najemniczka)
Odkupiciel Karl (protektor)
Lukas (strażnik)
Rzemieślnicy:
Cecyl Bromka :) (uzbrojenie)
Kupcy i handlarze:
Wendell (kupiec)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Baron Mirek Vasburg