Drzewoskała - miasto i m | Las Echovald | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Misja
Zadanie w tej misji polega na zdobyciu urny świętego Wiktora, a następnie dostarczeniu jej Menhlo. Ponadto ani Menhlo, ani Danika nie mogą zginąć.
Aby otrzymać nagrodę mistrzowską, należy wykonać misję w mniej niż 30 minut. Aby otrzymać nagrodę ekspercką mamy 5 minut więcej.
Wbrew pozorom nie jest trudno zdobyć tu nagrodę mistrzowską pod warunkiem, że będzie się pamiętać o paru ważnych rzeczach. Podzielmy misję na trzy etapy, aby łatwiej ją opisać.
Pierwszy etap kończy się w momencie otworzenia bramy przez Danikę. Do tego momentu spotkamy głównie strażników (mesmerów, rytualistów i wojowników). Nie ma tu jakiś specjalnych zagrożeń - wystarczy iść do przodu i walczyć z jak najmniejszą ilością przeciwników.
Drugi etap trwa do momentu podniesienia urny i pierwszej wstawki filmowej. Tutaj trzeba pokonać 5 grupek strażników - tym razem można spotkać ich różne rodzaje (najgroźniejsi są elementaliści). Wybijajcie grupki po kolei (z pierwszymi dwoma trzeba walczyć na raz) i nie powinno być problemu.
Trzeci, najdłuższy etap można wykonać na trzy sposoby, w zależności od ścieżki, którą się wybierze. Ja pokazałem środkową, która jest najkrótsza, a dzięki temu najłatwiej zdobyć najwyższą nagrodę. Przez cały czas trwania tego etapu, co jakiś czas będą spadać na was odłamki sufitu, które zadają trochę obrażeń i przerywają wykonane akcje, dlatego też nie powinno brać się czarów o bardzo długim czasie rzucania. Żółtymi kropkami oznaczyłem miejsca, w których sufit spada wyjątkowo często, dodatkowo powalając wszystkie istoty (w tym graczy). W tych miejscach w ogóle nie powinno się walczyć - najlepiej je przebiec, lub wyciągnąć stamtąd przeciwników. Dodatkowo w pobliżu każdego z tych miejsc, z wyjątkiem drugiego, wyskoczy na was po jednej grupce demonów Oni (2 do 5 na raz). Z kolei przed drugim najlepiej się zatrzymać i powoli wyciągać znajdujących się za nim strażników, gdyż z dwóch kolumn u podstawy schodów wyskoczą dwa kamienne deszcze. Komnatę za tymi schodami patroluje kilka grupek strażników (składających się głównie z łowców i wojowników). Jeśli szybko ruszycie do jej wyjścia powinniście uniknąć walki z większością z nich. Gdy już dojdziecie do ostatniej komnaty, wybijcie wszystkich przeciwników, zanim zaczniecie atakować bossa (nawiasem mówiąc potrafi zadać niezłe obrażenia, więc dobrze jest, jak jakiś wojownik koncentruje na sobie jego uwagę). Po jego zabiciu Danika zacznie otwierać drzwi. Pojawi się wtedy dwóch wojowników, którzy zechcą jej przeszkodzić. Trzeba ich odciągnąć. W momencie otworzenia drzwi, misja jest skończona.
W trakcie misji będziecie musieli nosić ze sobą ową urnę świętego Wiktora. Jeśli zostawicie ją na ziemi, Danika nie ruszy się z miejsca. Najlepiej powierzyć ją jakiemuś czarodziejowi. Urna ładuje się (maksymalnie do 5 poziomu) wtedy, gdy jej właściciel otrzymuje obrażenia. Po jej upuszczeniu wszyscy gracze znajdujący się w pobliżu otrzymują osłonę absorbującą pewną liczbę obrażeń (1280 dzielone na graczy w zasięgu, na 5 poziomie urny).
W tej misji nie są ważne profesje graczy, a raczej ich zgranie i orientacja w terenie. Bardzo przydają się zaklęcia leczące całą grupę na raz lub absorbujące obrażenia. Dobrze jest też wziąć umiejętności chroniące przed przerwaniem zaklęć.
Miasto
Najemnicy (poziom 20):
Professor Gai (spirytualista)
Devona (wojowniczka)
Aidan (łucznik)
Ewa (kultystka)
Jamei (uzdrowicielka)
Cynn (elementalistka)
Lo Sha (iluzjonista)
Nika (zabójczyni)
Kupcy i handlarze:
Helene (kupiec)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Akolita Hanz
Strażnik bramny Becker