Wylęgarnia Gyala (teren), Szyb Lewiatana | Jadeitowe Morze | Guild Wars Factions poradnik Guild Wars: Factions
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Wylęgarnia Gyala (teren)
Kolekcjonerzy:
Pietro (5 czarnych pereł) - 1
Zadania:
Samti Kohlerg (2):
- Wiadomości, wszędzie wiadomości - należy znaleźć trzy następne wiadomości. Polecam to zadanie jedynie tym, którzy lubią sobie pobiegać, bo trzeba je oddać również Kohlergowi. Na szczęście w większości przypadków da się uniknąć walki. Uwaga - można je otrzymać dopiero po wykonaniu zadania "Wiadomość w smoczej łusce" ze Schronienia Morskich Podróżników.
Szyb Lewiatana
Najemnicy (poziom 20):
Strażnik Eli (strażnik)
Szpon Srebrnoskrzydły (wojownik)
Aurora (najemnik z długim łukiem)
Daeman (najemnik przerywający)
Zho (łucznik)
Strażniczka Gita (protektorka)
Sister Tai (uzdrowicielka)
Strażnik Hala (iluzjonista)
Argo (elementalista ognia)
Kai Ying (elementalista ziemi)
Panaku (nożownik)
Aeson (spirytualista)
Rzemieślnicy:
Telamon (uzbrojenie)
Mikolas (zbroje, poziom 5)
Kupcy i handlarze:
Taryn (kupiec)
Nauczyciele:
Nicodemus (umiejętności)
Schowki:
Agentka Xunlai (schowek)
Pozostali:
Strażnik Luksonów
Wartownik Luksonów
Mistrz Fajerwerków
Kupiec Luksonów
Delphinus
Nieszczęsny Maxeles
Jatoro Musagi
Petras
Rixonon
Turimachus
Zadania:
Delphinus:
- Drużyna Zenosa - masa biegania, na szczęście w większości przypadków wystarczy przenieść się do odpowiedniego miasta i przejść się kawałek.
- Nieprawdopodobny Morski Potwór - zadanie bardzo proste, należy spotkać się z Zenosem zaraz za drzwiami Szybu Lewiatana, a gdy już sobie pogada, wystarczy udać się we wskazane miejsce i zabić potwora. Kaszka z mleczkiem tym bardziej, że da się uniknąć większości walk po drodze.
Nieszczęsny Maxeles:
- Gdyby nie ten pech... - wystarczy podejść we wskazane miejsce i pogadać ze znajdującym się tam smokiem. Najlepiej zrobić w trakcie "Podróży do Wodnego Wiru".
Jatoro Musagi:
- List do domu -udajcie się we wskazane miejsce i przekażcie Arani list. Nie trzeba z nikim walczyć, a jedynie z nią porozmawiać, więc jeśli nie chcecie wybijać pobliskich wrogów, nie musicie.
Petras:
- Podróż do Wodnego Wiru - należy przespacerować się z Mistrzem Togo do bram Wodnego Wiru. Togo musi przeżyć, więc uważajcie, aby nie ściągnąć na siebie zbyt dużo wrogów na raz. Jakby co, to najpierw eliminujcie przerośnięte żółwie, a potem smoki - są najgroźniejsze.
Rixonon:
- Wyrzutkowie w kopalni - dość długie zadanie. Trzeba najpierw udać się do Schronienia Morskich Podróżników, a następnie oczyścić Krater Rhea z pięciu grup wyrzutków. Czeka was sporo zwiedzania.
Turimachus
- Łowca smoków - należy pogadać z Turimachusem w Samotnej Fali, po czym pomóc mu w walce ze smokami. Gdy będziecie w pobliżu celu, wyeliminujcie wszystkich wrogów w pobliżu, gdyż wyskoczy na was za chwilkę grupa smoków, a to nie jest przyjemne. Do momentu ich wybicia, Turimachus powinien żyć. Gdy zadanie się zaktualizuje, może zginąć.