Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

09 - Errand Boy | Solucja - NSA | Ground Control 2 Operation Exodus poradnik Ground Control 2: Operation Exodus

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

09 - Errand Boy

1 - Początek misji - 09 - Errand Boy | Solucja - NSA | Ground Control 2 Operation Exodus - Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

1 - Początek misji

2 - Pierwsze lądowisko

3 - Posterunek SK-7

4 - Drugie lądowisko

5 - Baza Drakh'Mar'a

Protect SK-7 (secondary) / Obroń SK-7 (drugorzędne)

Musisz asekurować proces ewakuacji w posterunku na zachód stąd. Wpierw wsadź piechotę do APC i udaj się oddziałem na zachód przez pobliski most. Tuż za nim znajduje się lądowisko wroga, które koniecznie musisz zająć. Po drodze wyeliminuj parę wrażych pojazdów. Następnie wjedź jak najszybciej na czerwony obszar, aby zająć go, zanim przeciwnik dostarczy tu nowe jednostki. Cały czas prowadź ostrzał do pobliskich przeciwników. Kiedy lądowisko będzie twoje, sprowadź trochę nowych jednostek, a konkretnie Liberatorów i Combat Engineer'ów. Stwórz oddział z około 10 czołgami, 2 Mobile Artillery, 2 Combat Engineer'ami i dołącz do niego pozostałe jednostki, które posiadasz, a przede wszystkim V.I.P. Transporter'a. Kolejno udaj się do SK-7, który znajduje się za zachodnim mostem. Wykorzystaj to zadanie do zdobycia AP, który będą niezbędne do wykonania zadania głównego. Nie musisz nawet czekać na zakończenie ewakuacji, ale najważniejsze jest zdobycie ponad 10 tysięcy AP. Cały czas bądź blisko bazy i strzelaj do wszystkiego co się rusza. Ataki będą następować przeważnie z północy, aczkolwiek czasami zostaniesz zaatakowany ze wschodu, więc nie lekceważ tej strony. Pomiędzy kolejnymi falami wrażych jednostek dokonuj napraw Engineer'ami.

Escort Drakh'Mar to his base (primary) / Eskortuje Drakh'Mar'a do jego bazy (główne)

Kiedy już uzbierasz liczbę ponad 10 tysięcy AP, wróć się do lądowiska i zajmij go ponownie, jeśli wcześniej zrobił to przeciwnik (a jest to bardzo prawdopodobne). Wykorzystaj je do stworzenia nowego, wielkiego oddziału, którym wykonasz ostatnie zadanie. Konkretnie, powinien składać się on z następujących jednostek: 15 Liberator Terradyne'ów - pierwsza grupa, oraz 4 Mobile Artillery, 4 Rocket Terradyne'y, 2 Combat Engineer'ów - druga grupa. Z Engineer'ów utwórz także trzecią grupę, abyś miał do nich szybki dostęp. Takimi oddziałami udaj się przez most na północ od lądowiska. Cały czas kieruj się w stronę północną, eliminując po drodze kolejnych przeciwników (teraz jest to prawdziwa przyjemność :)). Niebawem dotrzesz do drugiego lądowiska. Zatrzymaj się tutaj na chwilę, oczyść teren z przeciwników i przejmij kontrolę nad obszarem. Zamów nowe jednostki, jeśli twoja armia poniosła twoim zdaniem zbyt duże straty. Dokonaj napraw Engineer'ami, po czym udaj się w kierunku zachodnim. Wkrótce dotrzesz do celu, czyli bazy zaprzyjaźnionych Viron'ów. Dojedź do bramy V.I.P. Transporterem, aby zakończyć misję.