Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

03 - Aiming for the Teeth | Solucja - Viron | Ground Control 2 Operation Exodus poradnik Ground Control 2: Operation Exodus

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

03 - Aiming for the Teeth

1 - Pierwsze lądowisko, zaczynasz parę kroków na wschód - 03 - Aiming for the Teeth | Solucja - Viron | Ground Control 2 Operation Exodus - Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

1 - Pierwsze lądowisko, zaczynasz parę kroków na wschód

2 - Tu umieść Missile Clanguard'ów

3 - Drugie lądowisko

4 - Trzecie lądowisko

5 - Pierwsza elektrownia

6 - Druga elektrownia

7 - Działo Anty-orbitalne

Secure the Landing Zone (primary) / Przejmij lądowisko (główne)

Umieść wszystkich piechurów w pojazdach i udaj się na wschód, w stronę lądowiska wroga. Zatrzymaj się przed pobliskim lasem i wysadź żołnierzy. Następnie przejdź nimi w stronę obiektu i rozpocznij walkę z oddziałem przeciwnika. Po chwili powinno być po wszystkim. Wtedy zajmij lądowisko i zniszcz umiejscowione nieopodal działka - SAM oraz przeciwpiechotne. Kolejno przyjedź jednostkami naprawczymi i napraw owe działa, po czym umieść w nich po żołnierzu.

Take out power stations (primary) / Przejmij elektrownie (główne)

Teraz zajmij się dostarczeniem nowych jednostek. Utwórz następujący oddział: 40 Missile Clanguard'ów, 10 Assault Clangurard'ów oraz 5 Engineer Centuroidy. Około 10 Missile Clanguard'ów pozostaw do obrony lądowiska, a pozostałych wsadź do pojazdów i udaj się do północnej części mapy (uprzednio przełączając Centuroidy w tryb drugorzędny), do granic bazy wroga [2]. Wysadź wszystkich piechurów, a pojazdami wróć do bazy. Utwórz z piechurów trzy oddziały (dwa z Missile Clanguard'ami, jeden z Assault Clanguard'ami), a następnie udaj się w stronę lądowiska umiejscowionego parę kroków na południowy-wschód stąd. Strzeże go grupka pojazdów przeciwnika, trochę piechoty oraz dwa działa, z których jedno zadaje naprawdę poważne obrażenia. Dlatego nie wchodź na lądowisko, dopóki nie zlikwidujesz najpierw pojazdów i piechoty, a później, z bezpiecznej odległości, dwóch dział. Atakuj je jedynie przy wykorzystaniu piechoty z wyrzutniami rakiet, w tym czasie reszta niech czeka z tyłu. Kiedy działa będą zniszczone, zajmij lądowisko, dzięki któremu będziesz mógł uzupełnić wojsko (nie zamawiaj transportu dopóki nie zniszczysz stanowiska SAM leżącego parę kroków na zachód od lądowiska). Utwórz dwie pełne grupy z Missile Clanguard'ami oraz jeden z Assault Clanguard'ami. Do tego sprowadź odpowiednią liczbę pojazdów (czyli zapewne sześć), które przewiozą żołnierzy do następnej lokacji. Jednak zanim się tam udasz, napraw działa obronne i wprowadź tam po jednym żołnierzu. Taka ochrona powinna w zupełności wystarczyć. Następnie ustaw Engineer Centuroidy w tryb drugorzędny i wsadź do nich wszystkich piechurów. Teraz udaj się w stronę drugiego z wrogich lądowisk, które znajduje się nad brzegiem, w południowo-wschodniej części mapy. Po drodze nie eliminuj wrogich pojazdów, tylko cały czas kieruj się w stronę celu. Na miejscu wysadź piechotę i rozpocznij eksterminację ochrony lądowiska. Stanowić ją będzie prawdopodobnie kilka pojazdów i piechota, a do tego jedno działo przeciwpiechotne, które zniszcz z bezpiecznej odległości. Kolejno przejmij lądowisko i doprowadź na pole bitwy trochę Missile Clanguard'ów, abyś miał ich w sumie około 30. Umieść ich w dwóch pojazdach (oczywiście w trybie drugorzędnym) i udaj się w stronę południowego krańca mapy. Tam wysadź wszystkich piechurów, po czym skieruj ich przez las do drugiej elektrowni. Nie ma tu żadnego lądowiska, tak więc przeciwników też siłą rzeczy nie będzie zbyt wielu. Szybko zniszcz drugą z elektrowni, a otrzymasz kolejne zadanie do wykonania.

Destroy the Anti-orbital Cannon (primary) / Zniszcz Działo Anty-orbitalne (główne)

Teraz wróć piechotę do lądowiska w południowo-wschodnim rogu, tą samą drogą, którą doprowadziłeś ją do drugiej elektrowni. Teraz przyda ci się twój transportowiec, gdyż dzięki niemu rozwalenie działa będzie o wiele prostsze i przyjemniejsze. Najpierw przełącz jego tryb na panelu w prawym-górnym rogu, rozkazując mu pozostać na polu bitwy po rozładunku (komenda Stay). Wiadomo, że pojazd posiada ograniczoną ilość paliwa, która zmusi go do częstego powracania do bazy. Jeśli masz aż nadto AP, możesz zwiększyć jego parametry, a zwłaszcza cechy Fuel (będzie mógł dłużej pozostać na polu bitwy) oraz Weapon (zwiększy ilość zadawanych wrogom obrażeń). Transportowca sprowadzaj na lądowisko chociażby pod pretekstem sprowadzenie jednej jednostki, aby tylko umożliwić sobie prowadzenie z niego ostrzału. W pierwszej kolejności zniszcz dwa działa po wschodniej stronie obiektu, dzięki czemu za chwilę także piechota będzie mogła prowadzić ostrzał. Twoim następnym celem powinno być urządzenie wytwarzające pole siłowe wokół wielkiego działa. Wystarczy, że rozwalisz tylko to po wschodniej stronie. Kiedy już osłona zniknie, zacznij prowadzić ostrzał w stronę głównego celu - Działa Anty-orbitalnego. Zacznij strzelać w niego wszystkimi jednostkami jakimi dysponujesz, a także transportowcem, który unieszkodliwi obiekt naprawdę szybko.