Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

04 - It Came from the Swamps | Solucja - Viron poradnik Ground Control 2: Operation Exodus

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

04 - It Came from the Swamps

1 - Początek misji, pierwsze lądowisko - 04 - It Came from the Swamps | Solucja - Viron - Ground Control 2: Operation Exodus - poradnik do gry

1 - Początek misji, pierwsze lądowisko

2 - Drugie lądowisko, więzienie

3 - Mniej więcej tutaj ukryj sierżanta Rho

4 - Trzecie lądowisko, miejsce ewakuacji

5 - Czwarte lądowisko, więzienie

Liberate Clan Haxduum (primary) / Wyzwól Klan Haxduum (główne)

Umieść sześciu piechurów do pojazdu, a następnie zabierz się za zbieranie wojska. Za wszystkie dostępne AP, których powinieneś mieć ponad sześć tysięcy, zamów 20 Gun Centuroidów. Kiedy już wszystkie zostaną umieszczone na lądowisku, połącz je w 10 Missile Centuroidów, dzięki czemu wzmocnisz siłę uderzeniową oraz zmniejszysz ilość posiadanych jednostek (co wpłynie korzystnie na ilość dodawanych na twoje konto AP). Engineer Centuroidy przełącz w tryb drugorzędny, aby umożliwić naprawnianie jednostek. Z Missile Centuroidów utwórz pierwszą grupę, z dwóch Screamer Helidyne'ów - drugą, a z pozostałych pojazdów - trzecią. Następnie udaj się na północ w stronę więzienia. Rozwal wszystkie pojazdy, które zastaniesz obok tamtejszego lądowiska, po czym przejmij je.

Commander Rho must survive (primary) / Komendor Rho musi przeżyć (główne)

Wyświetli się krótka scenka, po której otrzymasz APC z Komandorem Rho. Zaznacz go i przemieść mniej więcej do centrum mapy, ukrywając pojazd w gęstej dżungli. Po drodze musisz uważać na wrogie pojazdy, dlatego najlepiej udać się z drobną eskortą, którą później wrócisz z powrotem do bazy.

Secure the drilling sites (primary) / Zabezpiecz platformy wiertnicze (primary)

Teraz ustaw się na lądowisku i rozpocznij wzmacnianie wojska. Jednego z Missile Centuroidów przełącz w tryb drugorzędny, dzięki czemu utworzysz pole siłowe, chroniące przed rakietami. Umieść w jego zasięgu wszystkie pojazdy, a następnie zacznij sprowadzać kolejne jednostki. Teraz wzmocnij siłę powietrzną twojego oddziału, zamawiając 10 Fighter Helidyne'ów, a także parę Gun Centuroidów, które połączysz później w Missile Centuroidy, abyś posiadał ich w sumie około 15. Fighter Helidyne'y połącz ze sobą, aby utworzyć oddział Screamer Helidyne'ów. Do tego dodaj jeszcze 2 Engineer Centuroidy, które przełącz w tryb drugorzędny, aby mogły leczyć pozostałe pojazdy.

Hold the prison (secondary) / Utrzymaj więzienie (drugorzędne)

Jeśli chcesz wykonać to zadanie, będziesz musiał zamówić dodatkowe jednostki. Ochrona w postaci 5 Missile Centuroidów ze wsparciem 3-4 Screamer Helidyne'ów i jednego Engineer Centuroida powinno w zupełności wystarczyć. Jeden z pojazdów przełącz w tryb drugorzędny, aby utworzyć pole siłowe, które zapewni dodatkową ochronę dla twojego oddziału.

Secure the drilling sites (primary) / Zabezpiecz platformy wiertnicze (główne)

Takim oddziałem udaj się w kierunku kolejnego lądowiska, które znajduje się na północnym krańcu mapy. Na miejscu zastaniesz niewielką grupkę przeciwnika, nie sprawi ci ona większych kłopotów. Następnie zajmij lądowisko, aby wykonać to zadanie.

Free Khau'Nir Vicath (primary) / Uwolnij Khaur'Nir Vicath'a (główne)

Przez ostatni czas twój oddział nie powinien ponieść zbytnich strat, ale możesz wykorzystać lądowisko do wzmocnienia siły uderzeniowej. W sumie powinieneś posiadać 6-7 Screamer Helidyne'ów, 12-15 Missile Centuroidów oraz 2 Engineer Centuroidy. Utrzymanie tego punktu nieco ułatwi ci wykonanie tej misji, dlatego też możesz zamówić ochronę dla tego punktu, podobną do tej, którą pozostawiłeś przy poprzednim lądowisku, jeśli posiadasz jeszcze trochę AP. Głównym oddziałem skieruj się drogą na zachód, likwidując po drodze kolejnych wrogów. Obok celu znajduje się kolejne lądowisko, które zajmij, aby uniemożliwić przeciwnikowi doprowadzanie kolejnych jednostek na pole bitwy. Możesz je wykorzystać do sprowadzenia kolejnych jednostek, jeśli poniesiesz w walce za duże straty. Przed więzieniem natrafisz na wielkie działo, które zlikwiduj przy wykorzystaniu Screamer Helidyne'ów. Tymczasem Missile Centuroidy wyślij do obrony lądowiska przed pojazdami przeciwnika. Kiedy teren będzie czysty, doprowadź do więzienia APC z Komandorem Rho. Jednakże nie wysyłaj go samego do celu, wpierw nadjedź do niego z niewielką eskortą lub chociaż z pojazdami naprawczymi. Następnie dostań się na górną platformę i wjedź APC-em przed budynek więzienny, który wskazuje zielona strzałka.

Kill Cezarus (primary) / Zabij Cezarusa (główne)

Najkrótsze i najprostsze zadanie w tej misji. Po chwili z więzienia wyjedzie wrogi APC z Cezarusem w środku. Otwórz do niego ogień z wszystkich pojazdów, a już po chwili zostanie z niego tylko płonący wrak.

Evacuate Khau'Nir (primary) / Ewakuuj Khau'Nir'a (główne)

Musisz eskortować APC z Khau'Nir'em do lądowiska na wschodzie. Jeśli umieściłeś tam odpowiednią ochronę, to powinno ono być wciąż twoje. Wtedy wystarczy, że przemieścisz tam Khau'Nir'a. Natomiast, jeśli nie zdołałeś utrzymać w posiadaniu tego obszaru, będziesz musiał przejąć go z powrotem. W tym celu udaj się tam wszystkimi siłami, załatw pobliskich wrogów, przejmij lądowisko i wjedź na nie APC-em. Jeśli twoja jednostka nie wygląda za dobrze po ostatniej walce, zamów kilka jednostek na lądowisko przy budynku więziennym w północno-zachodnim rogu mapy.