Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grey Goo - poradnik do gry

Grey Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Technologie | Rasa Goo | Grey Goo poradnik Grey Goo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Technologie

Tank

Bastion Volatility. Bastion po otrzymaniu poważnych obrażeń wpada w szał. Rani wszystkich wrogów wokół siebie, a w razie śmierci eksploduje. Po wpadnięciu w szał jednostka nie regeneruje obrażeń i nie może zostać wyleczona. Kupno tego ulepszenia zależy od tego, czy korzystaj z jednostki. Jeśli tak i jest jej dużo, warto rozważyć zakup ulepszenia. Zwłaszcza w czasie walk z dużymi grupami wrogów i fortyfikacjami. W innym przypadku zignoruj.

Goo Splash. Pociski Destructora ranią również jednostki wokół trafionej. Bardzo dobre do walki z dużymi grupami lekkich jednostek. Jeśli nie korzystasz z Bastionu wybierz albo to, albo drugie ulepszenie.

Contagious Goo. Pociski Destructora odbijają się od celu i ranią do dwóch najbliższych przeciwników. Wybór tego albo wcześniejszego ulepszenia zależy od sytuacji. Jeśli wróg posiada dużo lekkich jednostek, wybierz Goo Splash. Jeśli stawia na cięższe, kup Contagious Goo.

Artillery

Symbiotic Pool. Plamy pozostawione przez ostrzał Crescent leczą sojusznicze jednostki. Trudne do wykorzystania ulepszenie. Wymaga albo manualnego przesuwania jednostek, albo walki twarzą w twarz, tak by trafione artylerią cele znajdowały się jak najbliżej reszty wojsk. Przydatne, ale może się okazać, że nie będziesz w stanie w pełni skorzystać z jego możliwości.

Projectile Endurance. Obszar eksplozji oraz siła pocisków Crescent zostają obniżone. Pociski nie mogą być już zestrzeliwane przez jednostki przeciwlotnicze. Ulepszenie sytuacyjne. Jeśli posiadasz dużo artylerii, jej pociski prędzej czy później przebiją się przez obronę wroga i ulepszenie okaże się bezużyteczne. Warto rozważyć jego zakup, jeśli posiadasz mało artylerii, albo wróg dysponuje silną obroną przeciwlotniczą, która zestrzeliwuje wszystkie twoje pociski. Weź jednak pod uwagę, że obrażenia zadawane przez Crestent ulegną znacznemu obniżeniu, przez co ogólna przydatność jednostki w innych sytuacjach drastycznie spadnie.

Catalytic Barrage. Tempest mogą atakować cele naziemne. Bardzo nieprzydatna umiejętność. Tempest jako artyleria posiada daleki zasięg, ale niewielką siłę ognia. Walka nawet z lekkimi jednostkami zajmie jej bardzo dużo czasu, nie mówiąc o atakowaniu budynków. Kup tylko, jeśli nie będziesz korzystał z pozostałych ulepszeń.

Air

Surveillance Virus. Trafione przez Tempest samoloty przez pewien czas odsłaniają teren wokół siebie. Sytuacyjne ulepszenie. W celu skutecznego użycia musiałbyś trafić wrogi pojazd raz i pozwolić mu uciec. Musiałbyś to zrobić pojedynczym Tempestem z zasadzki, na przykład ukrytym w lesie. Silna obrona przeciwlotnicza nie pozwoli żadnemu samolotowi uciec, więc potencjalni szpiedzy zostaną szybko zniszczeni. Wyjątkiem sytuacja, gdy wróg posiada dużo wojsk powietrznych i regularnie cię atakuje. W takim wypadku warto wiedzieć, co widzą wracające do bazy jednostki wroga.

Goo Corruption. Trafienie Tempesta zadaje dodatkowe, czasowe obrażenia. Przydatne ulepszenie, zwiększające siłę ognia broni przeciwlotniczej. Warto kupić.

Aerial Defence. Radiants mogą strzelać w jednostki powietrze. Niezbyt przydatne. Radiant to zwiadowca o niewielkiej sile ataku. W porównaniu do Tempest jest bezużyteczny w walce z jednostkami powietrznymi, nawet jeśli będzie atakował je będąc niewidzialnym. Możesz kupić jeśli posiadasz ich mnóstwo i nie jesteś w stanie poradzić sobie z wrogimi nalotami. W innym wypadku zignoruj.

Stealth

Stealth Sensors. Radiant otrzymuje stealth detection. Kup jeśli przeciwnik korzysta z ukrytych jednostek. W innym wypadku zignoruj.

Veiled Surveillance. Radiant zyskuje cechę stealth. Bardzo przydatne ulepszenie. Nie posiadasz latających zwiadowców, ale lądowi z niewidzialnością są w stanie ich dobrze zastąpić. Ustaw kilku na wzgórzach i w krzakach, a uzyskasz przewagę nad przeciwnikiem. Koniecznie kup.

Enhanced Cloaking. Dwellers pozostają niewidzialni również w czasie ruchu. Mimo to wciąż muszą się zatrzymać by móc zaatakować. Jeśli często z nich korzystasz, kup to ulepszenie. Dzięki temu Dwellers będą mogli służyć również jako zwiadowcy, a nawet siły ofensywne. Wystarczy wysłać ukryte miny do bazy wroga, unikając przy tym wykrycia i ustawić je u wylotu fabryki, tak by natychmiast niszczyły świeżo wyprodukowane jednostki wroga. Jeśli jednak nie korzystasz z żywych min, sięgnij po którąś z wcześniej opisanych technologii.

Economy

Advanced Mitosis. Dwellers w chwili śmierci pozostawia po sobie dwa Small Proteans. Przydatne, jeśli korzystasz z mobilnych min. Pozwala na szybkie uzupełnienie jednostek. Szczególnie przydatne przy zasadzkach oraz niszczeniu baz przeciwnika, zwłaszcza w połączeniu z technologią Enhanced Cloaking. Jeśli nie korzystasz z nim, zignoruj.

Catalytic Residue. Jeśli Small Protean, Large Protean albo Mother Goo zje jednostkę albo budynek przeciwnika, sąsiednie jednostki Goo zostają wyleczone. Bardzo przydatne ulepszenie, ale tylko, jeśli korzystasz z Mother Goo i Protean do walki i niszczenia baz. Tym bardziej, że jednostki Goo posiadają mało punktów wytrzymałości. Ulepszenie pozwala im dłużej przeżyć na polu walki, ogranicza też koszta stworzenia nowych. Zignoruj, jeśli nie walczysz z pomocą Protean i Mother Goo.

Progenitor Conversion. Jeśli Large Protean albo Bastion ginie, pozostawiają po sobie Small Protean. Large Protean powinny być rzadko używane w czasie walki, w przeciwieństwie od Bastion. Jeśli korzystasz z tych drugich, ulepszenie pozwoli ci szybko uzupełnić brakujące jednostki. Kup, jeśli walczysz z pomocą Bastionu. Jeśli używasz do walki Mother Goo, lepiej sięgnij po wcześniejsze ulepszenie. Na dłuższą metę będzie przydatniejsze.