Akt 3 Rozdział 2 - Rakietowy plan | Solucja Gears 5 Gears 5 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Gears 5 znajduje się opis przejścia rozdziału Rakietowy plan.
Drużyna Delta wkracza do hangaru rakietowego, aby odnaleźć pozostałości po satelitach Młota Świtu. Idź do przodu, wejdź schodami na górę. Między zapasami amunicji po prawej stronie znajdziesz jeden komponent. Zejdź na dół schodami i idź przed siebie, w głąb hangaru.
Przy zwłokach żołnierza leżących pod ścianą z prawej strony znajdziesz przedmiot kolekcjonerski - Walizka z układem sterującym Młotem Świtu.
Podłącz Jacka do komputera, aby ściągnąć niezbędne dane. Poza zakończeniu procedury pobierania danych przejdź do hangaru głównego.
Zanim otworzysz kolejne drzwi, w pierwszej kolejności zejdź na sam dół i podejdź do stacji kontrolnej w rogu po lewej stronie. Na beczce znajdziesz kolejny przedmiot kolekcjonerski - Polecenie likwidacji OZP-11.
Wróć do swojej drużyny. Wyślij Jacka, aby uruchomił mechanizm suwnicy.
Zanim przejdziesz przez kolejne drzwi, skręć w lewo i idź cały czas przed siebie. W ciemnym rogu po prawej stronie znajdziesz jeden komponent. Wróć do swojej drużyny i otwórz wrota.
Po uporaniu się z oddziałem wroga podejdź do niskiego murku z prawej strony, który prowadzi do dobrze zamaskowanego pomieszczenia.
Na biurku znajdziesz kolejny przedmiot kolekcjonerski - Odprawa misji kosmicznej UNR. Wyjdź z pomieszczenia i idź w stronę swojego zespołu. Przejdź do kolejnego pomieszczenia.
Czeka Cię jeszcze jedna walka. Szczególną uwagę zwróć na kilku snajperów, którzy zajęli dogodne pozycje na mostku. Staraj się eliminować ich po kolei i nie wystawiać się na niepotrzebny ostrzał. Idź w stronę drzwi po drugiej stronie hangaru. Uwaga! Po chwili same się otworzą i ruszy na Ciebie 3 przeciwników. Idź przed siebie i poproś Jacka o otwarcie przejścia.
Gdy tylko Jack weźmie się do roboty, wskocz za stery działa maszynowego i przygotuj się na odparcie szturmu nieprzyjaciół.
Ostatnim celem będzie kryształowy strażnik - w pierwszej kolejności zrzuć mu hełm, a następnie celuj w głowę i strzelaj z działa maszynowego dopóki przeciwnik nie zostanie zlikwidowany
W prawym rogu, zaraz za workami z piaskiem znajdziesz kolejny przedmiot kolekcjonerski - Rozkazy dla lojalistów od Majora Toly'ego.
Wyślij Jacka do konsoli, aby przywołać suwnicę.
Podejdź do konsoli i przesuń dźwignię, aby opuścić pierwszą satelitę. Niestety - mechanizm zatnie się i będziesz musiał go odblokować. Wejdź na górę i użyj nieco siły, aby poruszyć mechanizm. Po chwili pojawi się dwóch skoczków, których musisz zlikwidować.
Wróć na suwnicę i odblokuj drugą satelitę. W trakcie jazdy będziesz musiał poradzić sobie ze sporą grupą nieprzyjaciół.
Gdy zejdziesz po drabinie na niższy poziom, zaatakują Cię dwa roje pijawek. Skup się na jednym przeciwniku i unikaj ataków poprzez skok w bok. Gdy pierwszy cel zostanie wyeliminowany z drugim pójdzie znacznie sprawniej. Następnie skorzystaj z konsoli i przesuń drugą satelitę. Wróć na suwnicę.
Podejdź do konsoli i otwórz drzwi hangaru. Idź dalej przed siebie.
Droga prowadzi w dół skarpy. Stoi tam jednak kilku przeciwników z którymi na pewno szybko się rozprawisz.
Podejdź do ciała przy czołgu. Na ziemi znajdziesz przedmiot kolekcjonerski - Nieśmiertelnik UNR: Major Toly.
Idź ciemnym korytarzem przed siebie. Za workami z piaskiem znajdziesz jeden komponent.
Wejdź do pokoju wyglądającego na centrum dowodzenia. Na jednej z konsol leży przedmiot kolekcjonerski - Przemówienie Majora. Przejdź przez wrota.
Dalsza droga prowadzi w dół skarpy. Uważaj, na dole czeka na Ciebie kilka stworów. Idź przed siebie, jak droga prowadzi.
Do pokonania została jeszcze tylko jedna poważna przeszkoda - kurier, czyli większy stwór. Na końcu korytarza poproś Jacka o otwarcie drzwi.
Po prawej stronie, w żółtej skrzynce znajdziesz jeden komponent. Wejdź do windy serwisowej i wjedź na górę. Wyjdź z hangaru głównym wyjściem - nikt już nie będzie Cię niepokoił po drodze. Wróć do pojazdu, który zostawiłeś przed wejściem do kompleksu. Kieruj się na most kolejowy - lokacja została oznaczona na mapie. Następnie udaj się w stronę obrotnicy kolejowej.
Obrotnica kolejowa
Po wejściu do nowej lokacji przygotuj się na spory opór. Na lokacji jest sporo przeciwników, w tym 2 mocniejszych i lepiej uzbrojonych. Szczególną uwagę zwróć na przeciwników z granatami i działem maszynowym.
Ostatnim przeciwnikiem do wyeliminowania będzie kryształowy strażnik ze wspomaganiem w postaci drona z osłoną. W pierwszej kolejności wyeliminuj małego robota. Idź przed siebie i przejdź przez drzwi do sterowni. W rogu pomieszczenia znajdziesz przedmiot kolekcjonerski - Nieśmiertelnik UNR - Porucznik Melich. Zaraz obok, w żółtej skrzynce znajdziesz jeden komponent. Na końcu rozkaż Jackowi przestawienie zwrotnicy kolejowej. Wróć do pojazdu i jedź za koleją.
Jedź do sterowni mostu. Niestety, po drodze znowu wpadniesz w burzę piaskową. Staraj się unikać ognistych wirów, które mocno Cię spowolnią. Kryształowe filary możesz spokojnie rozbijać.
Na miejscu czeka na Ciebie kilku przeciwników. Pozbądź się zagrożenia, podejdź do sterowni, podnieś wyrzutnię rakiet.
Strzelaj w kierunku mostu - celuj w miejsce zaznaczone na powyższym obrazku. Poczekaj, aż pociąg bezpiecznie przejedzie i rusz w drogę powrotną do pojazdu.
W drodze powrotnej zmierzysz się ze skoczkiem i kilkoma pomniejszymi przeciwnikami. W taki sposób skończy się akt 2 rozdziału 3 gry Gears 5.