Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Frostpunk - poradnik do gry

Frostpunk - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Podstawy rozgrywki | Frostpunk poradnik Frostpunk

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Gra daje ci możliwość postawienia szeregu różnych budowli. Podzielone zostały one na kategorie, które opisują ich przeznaczenie. Oczywiście nie wszystkie budynki są dostępne od razu. Część z nich musisz odblokować poprzez badania lub wydanie określonych dekretów.

Budynki podstawowe

Ludzie:

Namiot (Tent)

Podstawowy budynek mieszkalny. Mieści 10 mieszkańców. Nie jest odporny na działanie pogody, dlatego jego postawienie jest możliwe, tylko w strefie ogrzewania.

Barak (Bunkhouse)

Bardziej zaawansowany budynek mieszkalny. Mieści 10 mieszkańców. Odporny na pogodę. Możliwa budowa poza strefą ogrzewania.

Zdrowie:

Stacja medyczna (Medical Post)

Mała lecznica. Zapewnia opiekę pięciu chorym. Budowa możliwa jest tylko w strefie ogrzewania.

Jedzenie:

Kuchnia (Cookhose)

Przerabia nieprzetworzoną żywność, do postaci jadalnych posiłków. Wymaga postawienia w strefie ogrzewania.

Chata myśliwych (Hunters' Hut)

Pozwala zdobyć nieprzetworzoną żywność, poprzez wyprawy poza obręb masta.

Zasoby:

Magazyn zasobów (Resorce depot)

Typ magazynu pozwalający na przechowywanie, jednego rodzaju zasobów.

Magazyn (Gathering Post)

Magazyn, w którym możliwe jest przechowywanie wszystkich rodzajów zasobów jednocześnie.

Technologia:

Warsztat (Workshop)

Odblokowuje drzewko technologii. Pozwala prowadzić badania.

Budynki do odblokowania:

Ludzie:

Schronisko dla dzieci (Child Shelter)

Dzieci spędzają w nim czas pracy. Wymaga postawienia w strefie ogrzewania.

Księga praw; dekret: "Child Shelter"

Arena do walki (Fighting Arena)

Organizuje walki. Powoduje spadek niezadowolenia.

Księga praw; dekret: "Fighting Arena"

Świetlica (Public House)

Dostarcza mieszkańcom rozrywkę. Powoduje spadek niezadowolenia. Wymaga postawienia w strefie ogrzewania.

Księga praw; dekret: "Public House"

Cmentarz (Cementery)

Pozwala chować zmarłych.

Księga praw; dekret: "Cementery"

Zdrowie:

Dom opieki (Care House)

Zapewnia opiekę nieuleczalnie chorym, odciążając stację medyczną. Wymaga postawienia w strefie ogrzewania.

Księga praw; dekret: "Care House"

Zasoby:

Tartak (Sawmill)

Pozwala na wycinkę zamarzniętych drzew.

Warsztat

Technologia:

Radiolatarnia (Beacon)

Pozwala tworzyć grupy zwiadowcze i odblokowuje ekspedycje.

Warsztat

Piec parowy (Steam Hub)

Tworzy wokół siebie strefę ogrzewania. Powoduje wzrost zużycia węgla.

Warsztat