Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

1 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Idź w lewo i wskocz na widoczną na lewym obrazku rurę - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Idź w lewo i wskocz na widoczną na lewym obrazku rurę. Zaprowadzi cię ona do szybu, gdzie znajdziesz Wzmacniacz odruchów . Na dole, w dużym pomieszczeniu z różnymi urządzeniami kręci się razem pięciu żołnierzy. Trzech z nich posiada Pistolety maszynowe RPL , a dwóch - 10 mm HV Penetratory . Wybierz jakąś celną broń i wychylając się i korzystając ze spowolnienia po kolei zdejmuj przeciwników. Wątpliwe by jakiś granat wylądował w szybie, ale jeśli tak się stanie - możesz od razu wgrywać grę.

2 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Gdy już nikt nie będzie ci przeszkadzał, zeskocz na dół i idź prosto, weź Apteczkę z lewej - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Gdy już nikt nie będzie ci przeszkadzał, zeskocz na dół i idź prosto, weź Apteczkę z lewej. Po prawej jest przejście prowadzące dalej, ale na razie je omiń, i skręć w lewo. Idź do drzwi widocznych na prawym obrazku.

3 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Trafisz do pokoju w kształcie litery L, wyjdź przez drzwi i weź dwa Granaty oraz oparty o ścianę 10 mm HV Penetrator - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Trafisz do pokoju w kształcie litery L, wyjdź przez drzwi i weź dwa Granaty oraz oparty o ścianę 10 mm HV Penetrator . Obok, na żółtej beczce, jest Apteczka . Idź dalej tą drogą, a znajdziesz się w pomieszczeniu, z którego zabrałeś wcześniej pancerz - skręć w lewo, a dostaniesz się do wielkiej sali, gdzie zabiłeś ostatnich przeciwników. Pozbieraj ich broń i wejdź do ominiętego wcześniej wejścia, prowadzącego dalej.

4 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Korytarz zaprowadzi cię do miejsca, gdzie będziesz mógł wejść przez otwarte drzwi, lub skręcić w lewo - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Korytarz zaprowadzi cię do miejsca, gdzie będziesz mógł wejść przez otwarte drzwi, lub skręcić w lewo. Wybierz to pierwsze i zabierz Apteczkę ze ściany, a następnie wracaj do korytarza i idź nim dalej.

5 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Przygotuj broń i ostrożnie idź dalej - naprzeciwko, obok słupa, pojawi się dwóch żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Przygotuj broń i ostrożnie idź dalej - naprzeciwko, obok słupa, pojawi się dwóch żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL . Zabij ich i skręć w lewo, po metalowym pomoście dostaniesz się do małego pokoju ze Strzelbą bojową VK-12 i Lekkim pancerzem . Wracaj do korytarza, po drodze zbierając broń zabitych przeciwników.

6 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Za wielką skrzynią napotkasz dwóch kolejnych żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Za wielką skrzynią napotkasz dwóch kolejnych żołnierzy uzbrojonych w Pistolety maszynowe RPL . Zabij ich i obchodząc miejsce, gdzie znajdował się trup na krześle i zbierając broń zabitych wcześniej przeciwników, idź do niebieskich drzwi.

7 - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Po lewej jest wejście - musisz przykucnąć, by przedostać się pomiędzy rurami - Zła woda (3) | Interwał 03-C | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Po lewej jest wejście - musisz przykucnąć, by przedostać się pomiędzy rurami. Gdy dojdziesz do końca, zeskocz na metalowy pomost. Znajdziesz się w następnym etapie.