Zła woda (2) | Interwał 03-C | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Drzwi po lewej są zablokowane, lecz można wyważyć kratkę i wejść do szybu wentylacyjnego. Idź do końca i wyważ kolejną kratkę. Idź do krótkich schodów, zapisz grę i podejdź do trupa na krześle. Nie martw się - nie obudzi się on. Jednak za chwilę zaczną się kłopoty.
Ukryj się za dwiema niebieskimi rurami, jak pokazuje to lewy obrazek i czekaj. Teraz będzie dość trudno. Na chwilę światła zgasną, a zaraz potem wybiegnie kilku żołnierzy. Musisz bardzo uważać, bo nie dość że zostaniesz okrążony, to jeszcze wrogowie znajdować się będą na wyższych pozycjach. Musisz często się wychylać i korzystać ze spowolnienia, a gdy ono się skończy - czekać w spokoju, aż się naładuje z powrotem. Granaty przeciwników nie powinny zadać ci wiele obrażeń, jeśli oczywiście nie będziesz opuszczał swojej pozycji.
Gdy już zabijesz wszystkich (będzie ich około pięciu lub sześciu), wyjdź z ukrycia. Zabierz z jednej skrzynki Apteczkę i Karabin szturmowy G2A2 , a z drugiej Lekki pancerz . Jeśli któraś z broni żołnierzy spadła, to ją zabierz (wszyscy byli uzbrojeni w Pistolety maszynowe RPL ). Idź do korytarza po lewej. Po drodze zabijesz żołnierza ze Strzelbą bojową VK-12 (jeśli masz spowolnienie, to spokojnie go zaskoczysz i zabijesz).
Zabierz dwie Miny zbliżeniowe z lewej, a potem idź w prawo. Trafisz do pomieszczenia z metalowymi półkami, na jednej z nich leży Apteczka . Uważaj - po prawej kręci się sześciu żołnierzy (trzy Karabiny szturmowe G2A2 , jedna Strzelba bojowa VK-12 i dwa Pistolety maszynowe RPL ). Pokaż się im - teraz albo wracaj, ukryj się za ścianą, wychylając się czekaj w ukryciu i po kolei zdejmuj nadbiegających przeciwników...
...albo sam zaatakuj, strzelając najpierw w trzęsący się zawór po prawej, co spowoduje duży wybuch. Tak czy inaczej, po zabiciu przeciwników, pozbieraj ich broń i idź do niskich schodów. Po lewej jest przejście, ale na razie je omiń i wejdź po schodach wyżej.
Trafisz do pomieszczenia z niebieskimi butlami. Na skrzynce znajduje się Lekki pancerz . Są stąd dwa wyjścia, lecz ty wróć się do tego, które ominąłeś. Trafisz do sali z ciałem technika i drabiną, po której wejdź na górę.
Przy ciele znajdziesz Pistolet AT-14 . Przeskocz przez żółtą barierkę na rurę, odwróć się w lewo i wyłam kratkę. Wejdź do szybu wentylacyjnego, który zaprowadzi cię na rury. Po nich dostaniesz się do małego pomieszczenia z dwiema Zdalnymi bombami i 10 mm HV Penetratorem .