Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon

Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019

1 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Musisz iść w lewo bokiem, cały czas patrząc na żółty pomost na lewym obrazku - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Musisz iść w lewo bokiem, cały czas patrząc na żółty pomost na lewym obrazku. Jak tylko przeciwnicy zaczną wybiegać, włącz spowolnienie i zacznij strzelać w żółte beczki. Wybuch powinien odwrócić uwagę przeciwników od ciebie, dzięki czemu szybko uciekniesz do korytarza i tam się ukryjesz. Następnie, wychylając się i włączając spowolnienie, po kolei wykańczaj wrogów - będzie ich czterech.

Odwróć się i spójrz na pomost widoczny na prawym obrazku (jest nad wejściem do tego pomieszczenia). Powrzucaj tam miny i zacznij wchodzić po schodach. Znów - jak tylko przeciwnicy wyważą drzwi, zacznij w nich strzelać wycofując się do korytarza. Będzie tu dwóch zwykłych żołnierzy i jeden opancerzony. Po wykończeniu zwykłych postaraj się znaleźć bliską pozycję i wychylając się co chwila, pakować śrut w ostatniego przeciwnika.

2 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Znów pozbieraj broń wszystkich wrogów - Karabiny szturmowe G2A2 , Pistolety maszynowe RPL i 10mm HV Penetratory - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Znów pozbieraj broń wszystkich wrogów - Karabiny szturmowe G2A2 , Pistolety maszynowe RPL i 10mm HV Penetratory . Potem wejdź na górę i zabierz Apteczkę ze stolika, a następnie skieruj się do otwartych przez przeciwników drzwi. W korytarzu skręć w pierwsze wejście po prawej. Trafisz w ten sposób do pokoju z ekwipunkiem.

3 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Zabierz Granat i Lekki pancerz ze stolika, weź też 10mm HV Penetrator - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Zabierz Granat i Lekki pancerz ze stolika, weź też 10mm HV Penetrator . Wracaj do korytarza i wejdź w drugie wejście po prawej, po schodach na dół. Trafisz do kolejnego pokoju, ale nie będzie w nim nic ciekawego. Otwórz drzwi i idź dalej korytarzem.

4 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Trzymaj się lewej ściany, a zajdziesz do drzwi, które otwórz - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Trzymaj się lewej ściany, a zajdziesz do drzwi, które otwórz. W pokoju znajdziesz Minę zbliżeniową i Karabin szturmowy G2A2 . Idź jedyną możliwą drogą do kolejnego pokoju. Wybij szybę.

5 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Na skrzynce pod oknem jest Lekki pancerz i Apteczka , a obok Karabin szturmowy G2A2 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Na skrzynce pod oknem jest Lekki pancerz i Apteczka , a obok Karabin szturmowy G2A2 . Zanim zbierzesz ekwipunek wyrzuć jeden granat tak, aby jakiś przeciwnik tu przybiegł. Zabij go, a gdy nikt już nie będzie przybiegał, wyskocz.

6 - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry
Wychylając się zza ściany eliminuj kolejnych żołnierzy - Exeunt Omnes (4) | Interwał 03-D | FEAR - F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon - poradnik do gry

Wychylając się zza ściany eliminuj kolejnych żołnierzy. Razem jest ich sześciu - uważaj na ich granaty oraz ma to, by spowolnienie ci się nie skończyło wtedy, kiedy będzie potrzebne. Przeciwnicy uzbrojeni są we wszystkie dostępne rodzaje broni prócz pistoletów i karabinu snajperskiego. Jednak nie zdążysz ich pozbierać, ponieważ ostatnim wrogiem będzie ciężko opancerzony żołnierz (najlepiej wychyl się i przy spowolnieniu ładuj w jego głowę z penetratora) - a jak tylko go zabijesz, przyleci helikopter i zakończysz ten etap.