Sayonara, frajerze! (3) | Interwał 06-A | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
To nie koniec ekwipunku w tym pokoju. Na biurku po lewej leży Lekki pancerz , obok stoi Karabin szturmowy G2A2 , a po drugiej stronie pokoju jest następna Apteczka . Drzwi prowadzą do miejsca, gdzie trzeba wyskoczyć, lecz zanim to zrobisz...
![]() | ![]() |
...pokonaj przeciwników po lewej. Jeśli zeskoczyłbyś od razu, będziesz miał trudniej, bo wrogowie będą nad tobą. Dlatego wykorzystując karabin snajperski zastrzel z daleka kogo się da, a tych na dole wykończ za pomocą zwykłego karabinu. Przeciwnicy uzbrojeni są w Karabiny szturmowe G2A2 .
![]() | ![]() |
Zeskocz i idź w prawo. Otwórz drzwi do pokoju. Jest tu Apteczka , Lekki pancerz , Pistolet maszynowy RPL , telefon z wiadomościami do odsłuchania i przycisk, który włącz. Dostaniesz nowy cel misji. Wyjdź z pokoju i idź nowo otwartym przejściem, znajdziesz się blisko schodów - wejdź po nich. Zobaczysz Mapesa uciekającego windą i dowiesz się, skąd się wzięła nazwa tego poziomu.
CEL: Zlokalizuj i unieszkodliw Paxtona Fettela
![]() | ![]() |
Cóż poradzić. Zejdź po schodach i idź w prawo, przejdź przez pokój laboratoryjny przez który już przechodziłeś, po wyjściu z niego skręć w prawo. Wcześniej zamknięte drzwi teraz stoją otworem. Prowadzą one do pokoju, gdzie na półce znajdziesz Wzmacniacz odruchów .
![]() | ![]() |
Wracaj w pobliże windy, wejdź do drzwi po lewej stronie. Przeskocz przez barierkę i idź trzymając się lewej ściany do drabiny, po której wejdź na górę.
![]() | ![]() |
Idź w prawo i po kolejnej drabinie wejdź na górę. Potem przeskocz barierkę i idź do kratki. Wyłam ją i wejdź do szybu wentylacyjnego (będziesz musiał przykucnąć). Kontynuuj wędrówkę aż spadniesz do następnego poziomu.