Sayonara, frajerze! (3) | Interwał 06-A | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
To nie koniec ekwipunku w tym pokoju. Na biurku po lewej leży Lekki pancerz , obok stoi Karabin szturmowy G2A2 , a po drugiej stronie pokoju jest następna Apteczka . Drzwi prowadzą do miejsca, gdzie trzeba wyskoczyć, lecz zanim to zrobisz...
...pokonaj przeciwników po lewej. Jeśli zeskoczyłbyś od razu, będziesz miał trudniej, bo wrogowie będą nad tobą. Dlatego wykorzystując karabin snajperski zastrzel z daleka kogo się da, a tych na dole wykończ za pomocą zwykłego karabinu. Przeciwnicy uzbrojeni są w Karabiny szturmowe G2A2 .
Zeskocz i idź w prawo. Otwórz drzwi do pokoju. Jest tu Apteczka , Lekki pancerz , Pistolet maszynowy RPL , telefon z wiadomościami do odsłuchania i przycisk, który włącz. Dostaniesz nowy cel misji. Wyjdź z pokoju i idź nowo otwartym przejściem, znajdziesz się blisko schodów - wejdź po nich. Zobaczysz Mapesa uciekającego windą i dowiesz się, skąd się wzięła nazwa tego poziomu.
CEL: Zlokalizuj i unieszkodliw Paxtona Fettela
Cóż poradzić. Zejdź po schodach i idź w prawo, przejdź przez pokój laboratoryjny przez który już przechodziłeś, po wyjściu z niego skręć w prawo. Wcześniej zamknięte drzwi teraz stoją otworem. Prowadzą one do pokoju, gdzie na półce znajdziesz Wzmacniacz odruchów .
Wracaj w pobliże windy, wejdź do drzwi po lewej stronie. Przeskocz przez barierkę i idź trzymając się lewej ściany do drabiny, po której wejdź na górę.
Idź w prawo i po kolejnej drabinie wejdź na górę. Potem przeskocz barierkę i idź do kratki. Wyłam ją i wejdź do szybu wentylacyjnego (będziesz musiał przykucnąć). Kontynuuj wędrówkę aż spadniesz do następnego poziomu.