Ślepa strona (1) | Interwał 05-B | FEAR poradnik F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
CEL: Dołącz do Holidaya i Bishopa na dachu
Otwórz jedne drzwi, potem drugie. Po prawej, za wentylatorami biega razem pięciu żołnierzy (jedna Strzelba bojowa VK-12 , trzy Pistolety maszynowe RPL , jeden Karabin ASP ). Uważaj szczególnie na tego z karabinem snajperskim, tym razem to ty lepiej atakuj pierwszy zamiast czekać na przeciwników.
Idź do schodów po prawej. Powoli i ostrożnie schodź na dół. Zabij po lewej jednego żołnierza, a potem przejdź z prawej i - przybliżając się i włączając spowolnienie w razie potrzeby - eliminuj kolejnych przeciwników. Razem jest ich czterech (dwa Pistolety maszynowe RPL i dwa Karabiny ASP ). Pozbieraj broń i idź w prawo.
Wejdź po krótkich schodach, potem przez drzwi - szybko ukryj się za generatorem po prawej. Poczekaj chwilę, a następnie włącz spowolnienie i szybko wyjdź - idzie tu trzech żołnierzy. Ułatwieniem jest to, że idą gęsiego, więc wystarczy strzelać w okolice głowy pierwszego by zabić wszystkich trzech. Po eliminacji przeciwników zabierz ich broń (Strzelba bojowa VK-12 , Pistolet maszynowy RPL i Karabin ASP ).
Po prawej, obok skrzynek leży 10mm HV Penetrator . Idź przed siebie, za rurami, z prawej wychyli się przeciwnik. Zabij go i przeskocz rury, ale jeszcze nie wyłączaj spowolnienia.
Zaraz po prawej będzie drugi i ostatni. Zabij i jego, dopiero teraz wyłącz spowolnienie i zbierz broń przeciwników, jeśli oczywiście używasz Pistoletu maszynowego RPL . Zabierz stąd Lekki pancerz i wracaj do miejsca, gdzie był penetrator - przejdź przez widoczne na prawym obrazku drzwi.
Po lewej będzie dużo ekwipunku: Apteczka , Lekki pancerz , Karabin szturmowy G2A2 , Pistolet AT-14 i dwa Granaty . Idź dalej, krótkimi schodami na dół, a potem kolejnymi na górę - zabierz Apteczkę z prawej i idź w lewo.
Po lewej leży Lekki pancerz i dwa Pistolety maszynowe RPL , a w rogu korytarza - Apteczka i dwa Karabiny szturmowe G2A2 . Idź w prawo, przeskocz przez barierkę. Zabierz dwie Apteczki i Karabin ASP . Idź dalej, ale przed wejściem na dach zatrzymaj się. Sytuacja ulegnie zmianie - helikopter, który miał cię zabrać odleci, a do przeciwników dołączy ochrona ATC.