Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout - poradnik do gry

Fallout - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Blask (2) | Opis przejścia Fallout poradnik Fallout

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

W jednej z nich znajdziemy kolejną książkę Młodego elektronika oraz Wielką księgę nauki. Obie czytamy i wracamy do windy, którą przyjechaliśmy.
Jedziemy nią na piętro szóste.
Znajduje się tam komputer oraz pewna instalacja odpowiedzialna za zasilanie podstawowe całej bazy.
Na agregacie obok komputera używamy umiejętności Naprawa. Dzięki reparacji urządzenia otrzymujemy 1000 PD. Uruchamiamy komputer i włączamy zasilanie podstawowe.
Od teraz będziemy w stanie korzystać ze wszystkich wcześniej nieaktywnych wind. Całą operację obrazuję:

Idziemy teraz do północno-zachodniej części pomieszczenia - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Idziemy teraz do północno-zachodniej części pomieszczenia.
Znajdujemy tam windę i używamy na niej Niebieskiej karty.
Udajemy się na wcześniej niedostępne - piętro piąte.
Odkąd włączyliśmy zasilanie podstawowe - teraz wszystkie roboty będą aktywne. Od teraz nie będzie zatem tak łatwo. Podczas walk z blaszakami - używamy głównie granatów EMP. Gdy się nam one skończą - przesiadamy się na Pistolet plazmowy Glock 86, który znaleźliśmy podczas przeszukiwań wszystkich ciał jakie spotkaliśmy do tej pory.
Po udanej walce - wskakujemy na kolejny (11) poziom doświadczenia. Tym razem wszystkie punkty lokujemy w Bronie ciężkie.
Eksplorację dalszej części piętra piątego opiszę teraz obrazkami:

Z tej skrytki zabieramy Holodysk i wgrywamy go do PIPBoya - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej skrytki zabieramy Holodysk i wgrywamy go do PIPBoya.

Z tej szafki zabieramy kolejny Holodysk i również wgrywamy go do PIPBoya - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej szafki zabieramy kolejny Holodysk i również wgrywamy go do PIPBoya.

Z tej szafki zabieramy karabin plazmowy Winchester Model P94 i 100 Ogniw termojądrowych - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej szafki zabieramy karabin plazmowy Winchester Model P94 i 100 Ogniw termojądrowych.

Z tej skrytki zabieramy m - Blask (2) | Opis przejścia Fallout - Fallout - poradnik do gry

Z tej skrytki zabieramy m.in. Działko obrotowe Rockwell CZ53 .

Uzbrajamy się w nowe giwery i przeszukujemy resztę skrytek. Znajdziemy w nich m.in. SkradoBoya. Jego użycie w panelu broni głównych sprawia, że nasza postać staje się niewidzialna. Urządzenie to bardzo ułatwia zatem wszelką kradzież.
Uff.
Było trochę chodzenia i kombinowania. To fakt. Dopięliśmy jednak swego. Używając odpowiednich kart wracamy na piętro pierwsze.
Klikamy na zwisającą linę, po której wcześniej zeszliśmy i wychodzimy na powierzchnię.
Używamy teraz kilku AntyRadów i kierujemy się z powrotem do bazy Bractwa Stali .