Baza Wojskowa (1) | Opis przejścia Fallout poradnik Fallout
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Baza Wojskowa
Zaraz przy wejściu pojawi się obiecane przez Bractwo Stali - wsparcie. Jest to trzech uzbrojonych po zęby wojaków w Pancerzach wspomaganych. Niewiele jednak nam pomogą, bo nasza siła jest równa ich trzem. Po wycięciu Supermutantów broniących wejścia do bazy, zabieramy od jednego z nich Radio. Łączymy się przez nie i wygłaszamy następujące komunikaty:
Eee, wszystko w porządku. Nic nam nie jest, eee... A co u was? / Mówi, hmm, Fred. Wykonuję patrol. Po tym upadku jestem trochę oszołomiony.
Za zrobienie Supermutantów w konia otrzymujemy 1500 PD.
Używamy teraz umiejętności Otwieranie zamków na drzwiach prowadzących do bazy (możemy w tym celu użyć również Holodysku znalezionego przy jednym z trupów). Otrzymujemy 85 PD (wspieramy się przy tym Elekronicznym wytrychem) i wchodzimy do środka.
Na terenie bazy znajdują się dwa rodzaje pól siłowych. Jedne są czerwone, drugie żółte. Przez te pierwsze możemy wprawdzie przejść, ale będzie się to wiązało ze stratą PW (Ochłap ma marne szanse przeżycia, zaś resztę Twojej załogi leczymy na bieżąco Stimpakami gdy za mocno oberwą). Drugie można rozsadzić podłożonym niedaleko ładunkiem czasowym (Dynamit, Kordex).
Można je również na dwa sposoby czasowo dezaktywować. Oto one: majstrując przy komputerach stojących niedaleko żółtych pól, bądź to przy generatorach (takie zwężenia przy kolumnie) używając na nich umiejętności Naprawa.
Gdzie się dokładnie one znajdują i w których miejscach używać na nich Naprawy, pokazuję poniżej:
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie