Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Dying Light: The Following - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira poradnik Dying Light: The Following

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Więzy, które łączą (The Ties That Bind)

Sposób odblokowania: Wysłuchanie rozmowy z Jasirem podczas przemierzania świata gry.

Poziom trudności: średni

Nagrody za ukończenie: 5000 punktów doświadczenia, 200 punktów zaufania

Zabij wszystkie zombiaki przebywające w gospodarstwie Ozana - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Zabij wszystkie zombiaki przebywające w gospodarstwie Ozana

Musisz zaczekać aż w trakcie podróżowania po świecie gry z Crane'em przez radio skontaktuje się Jasir. Poprosi on o spotkanie w cztery oczy, tak więc powróć na Farmę Jasira żeby z nim porozmawiać. Od Jasira dowiesz się, że jego córka Ezgi uciekła z gospodarstwa i zostaniesz poproszony o jej odnalezienie. Rozmówca zasugeruje zbadanie farmy chłopaka Ezgi - Ozana. Wyrusz w to miejsce - farma zlokalizowana jest w północnej części mapy. Po dotarciu na miejsce zajmij się wyeliminowaniem wszystkich przebywających w okolicy zombiaków.

Miejsce odnalezienia Ozana - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Miejsce odnalezienia Ozana

Do dalszych działań przystąp dopiero po zabezpieczeniu całego gospodarstwa. Musisz odnaleźć dwa martwe ciała - jedną z nieżyjących osób będzie niezidentyfikowana dziewczyna, a drugą właśnie Ozan. Podnieś i przeczytaj list od Ezgi (Letter from Ezgi), który Ozan przykrywał swoim ciałem i wysłuchaj nowej rozmowy przez radio z Jasirem.

Do zabicia ropuchy i mutanta możesz użyć np. kuszy - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Do zabicia ropuchy i mutanta możesz użyć np. kuszy

Nowy cel podróży to obozowisko zlokalizowane na wschód od farmy Ozana. Po osiągnięciu celu podróży zacznij od zabezpieczenia całego obozowiska, bo bez tego nie będziesz mógł później kontynuować questu. Największe zagrożenie stanowią ropucha okupująca dach wieży oraz pojedynczy duży mutant. Spróbuj zabić oba te potwory celnymi trafieniami w głowę z kuszy. Jeśli ta metoda nie poskutkuje lub jeśli nie masz bełtów do kuszy to skorzystaj z broni palnej czy na przykład z materiałów wybuchowych. W takiej sytuacji licz się jednak z tym, że odgłosy walki mogą doprowadzić do pojawienia się w obozowisku dodatkowych biegających zarażonych czy łowców (jeśli zaliczasz quest nocą).

Ezgi ukrywa się z przyjaciółką w jednej z przyczep - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Ezgi ukrywa się z przyjaciółką w jednej z przyczep

Po zabezpieczeniu obozowiska wejdź do przyczepy wysuniętej najbardziej na północ, w której odnajdziesz Ezgi oraz jej przyjaciółkę Darę. Ezgi poprosi Crane'a o oczyszczenie pobliskiego tunelu, dzięki któremu dziewczyny będą mogły bezpiecznie dotrzeć do miasta Harran.

Wejście do tunelu, który jest gniazdem zarażonych - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry
Wejście do tunelu, który jest gniazdem zarażonych

Tunel, do którego musisz dotrzeć, znajduje się na północny-zachód od obozowiska. Jest to gniazdo potworów (Volatile Hive) i jeśli nie miałeś jeszcze do czynienia z tego typu lokacjami to musisz wiedzieć, że NIE NALEŻY wchodzić do gniazda za dnia. Kilka początkowych obszarów jest zajmowanych przez "zwykłe" zombiaki, ale w dalszych korytarzach panoszą się już łowcy. Nawet jeśli zdołasz zabić kilku łowców to na ich miejsce pojawią się kolejni. W zależności od aktualnej pory dnia możesz powrócić do najbliższej odblokowanej bezpiecznej strefy i przyśpieszyć upływ czasu, zaczekać na zapadnięcie zmroku lub (jeśli jest już noc) od razu wejść do gniazda.

Przemarsz przez gniazdo jest stosunkowo liniowy i nie powinieneś mieć większych problemów z ustaleniem prawidłowej trasy podróży - Więzy, które łączą (The Ties That Bind) | Poboczne zadania - Farma Jasira - Dying Light: The Following - poradnik do gry

Przemarsz przez gniazdo jest stosunkowo liniowy i nie powinieneś mieć większych problemów z ustaleniem prawidłowej trasy podróży. Crane napotka zapewne kilku biegających zarażonych, ale nie stanowią dużego zagrożenia. Musisz dotrzeć do ostatniego obszaru legowiska i wyeliminować dwa potwory odpowiedzialne za wylęganie zarażonych. Przykładowa tego typu kreatura pokazana została na dołączonym obrazku. Po oczyszczeniu gniazda wysłuchaj rozmowy przez radio z Ezgi, która zakończy ten quest. Możesz już opuścić tunel.

Uwaga - Ezgi za niedługo nawiąże kontakt z Crane'em (będzie on dotyczył skorzystania z oczyszczonego tunelu) i odblokujesz dzięki temu kolejny poboczny quest - Exercises in Futility.

Uwaga - Jeśli już wcześniej oczyściłeś gniazdo w tunelu to ostatnia część questu zostanie oczywiście pominięta i Crane od razu poinformuje Ezgi o tym, że przejście do starej dzielnicy w Harran jest bezpieczne.