Anomalie (Anomalies) | Główne zadania | Dying Light The Following poradnik Dying Light: The Following
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Anomalie (Anomalies)
Sposób odblokowania: Automatycznie po dostatecznym awansowaniu w głównym zadaniu The Gathering.
Poziom trudności: średni
Nagrody za ukończenie: 12500 punktów doświadczenia, 100 punktów zaufania.
W celu odblokowania tego zadania musisz awansować na piątą rangę Believer i zaczekać aż z Crane'em przez radio skontaktuje się jeden z akolitów (Acolyte). Rozmówca poprosi głównego bohatera o sprawdzenie podejrzanej anomalii. Znajduje się ona na dużym polu w południowej części mapy świata i z odległości rozpoznasz ją po tym, że będzie to niebieska mgła podobna do tej, z którą miałeś do czynienia w poprzednich questach związanych z kultystami. Śmiało wkrocz do obszaru pokrytego mgłą i nie próbuj atakować tutejszych potworów (w tym ogromnego mutanta), bo nie będą one wykazywały żadnej agresji w stosunku do głównego bohatera. Zajmij się zbadaniem oznaczonej na mini-mapie okolicy. Musisz otworzyć dwie skrzynie - jedna będzie pusta, a w drugiej odnajdziesz spory zapas granatów (DYI Grenade). Zaczekaj aż Crane nawiąże kontakt z kultystami. Powróć na Farmę Jasira z zamiarem porozmawiania z kultystą (Faceless). Od postaci tej otrzymasz ważne informacje oraz dalsze wytyczne.
Musisz teraz wyruszyć w stronę jaskini zlokalizowanej w północno-zachodnim narożniku mapy i warto przez cały czas używać auta buggy. Wjedź pojazdem do jaskini (biegających zarażonych możesz rozjeżdżać lub starać się im uciec) i rozpocznij liniowy przejazd. W pewnym miejscu będziesz musiał przeskoczyć nad przepaścią, ale wystarczy przyśpieszyć i pomóc sobie w miarę możliwości nitro.
Uwaga - Jeśli nie skorzystałeś z pojazdu buggy to nie przeskoczysz o własnych siłach nad przepaścią. W takiej sytuacji wybierz prawą ścieżkę prowadzącą na dół i następnie zainteresuj się lewymi skałami, na które można się wdrapać. Wybór tego sposobu dotarcia do celu wiąże się z koniecznością wyeliminowania po drodze dodatkowych zombiaków (z tych miejsc, w których nie ma mgły).
Niezależnie od obranej taktyki działania dotrzesz do konwoju wojskowego. Rozpocznij eksplorację okolicy. Musisz zbadać trzy ciała leżące na ziemi między pojazdami (najemnik Raisa i dwóch kultystów) oraz zajrzeć do wnętrza ciężarówki, w której jest swego rodzaju centrum dowodzenia. Otwórz nową dużą skrzynię żeby ustalić, że także i ona jest pusta. Po chwili załączy się końcowa rozmowa przez radio z kultystą. Zakończy ona ten quest, ale wkrótce otrzymasz kolejny - Vanitas.