W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole) | Poboczne zadania - Farma Jasira poradnik Dying Light: The Following
Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016
W głąb króliczej nory (Down the Rabbit Hole)
Sposób odblokowania: Przeczytaj ogłoszenie na Farmie Jasira.
Poziom trudności: bardzo wysoki
Nagrody za ukończenie: 15000 punktów doświadczenia, 300 punktów zaufania
Zadanie to dotyczy oczyszczenia jednego z gniazd potworów (Volatile Hive). Jest ono zlokalizowane na południe od Farmy Jasira i nie powinieneś mieć problemów z odnalezieniem dużego wejścia do jaskini. Jeśli nie miałes jeszcze do czynienia z tego typu lokacjami to musisz wiedzieć, że NIE NALEŻY wchodzić do gniazda za dnia. Kilka początkowych obszarów jest zajmowanych przez "zwykłe" zombiaki, ale w dalszych korytarzach panoszą się już łowcy. Nawet jeśli zdołasz zabić kilku łowców to na ich miejsce pojawią się kolejni. W zależności od aktualnej pory dnia możesz powrócić do najbliższej odblokowanej bezpiecznej strefy (prawdopodobnie będzie to farma) i przyśpieszyć upływ czasu lub zaczekać na zapadnięcie zmroku gdzieś niedaleko wejścia. Postaraj się rozpocząć eksplorację gniazda tuż po godzinie 21:00 żeby mieć około ośmiu minut na jego oczyszczenie.
Nawet w trakcie badania gniazda nocną porą musisz liczyć się z tym, że będą w nim przebywały potwory. Nie próbuj jednak zabijać wszystkich zombiaków, bo może ci wtedy nie wystarczyć czasu do poranka i po tym jak do gniazda powróciliby łowcy sprawy bardzo by się skomplikowały. Zabijaj w rezultacie jedynie biegających zarażonych oraz pojedyncze ropuchy i używaj najsilniejszych broni żeby nie tracić czasu na "standardową" wymianę ciosów.
W celu oczyszczenia gniazda musisz odnaleźć cztery potwory odpowiedzialne za wylęganie zarażonych i jedna z tych kreatur pokazana została na dołączonym obrazku. Wszystkie cztery stworzenia znajdują się w górnej części systemu jaskiń, tak więc nie strać nigdzie równowagi i nie spadnij gdzieś na dół, bo stracisz dużo czasu na próbach powrotu na górę (wspinaczka po skałach). Poszukiwane potwory są w czerwonych obszarach, w których jest dużo krwi i ludzkich wnętrzności i tak możesz je przede wszystkim lokalizować. Są one bezbronne, ale zazwyczaj należy wykonać kilka ataków zanim zginą. Zabicie wszystkich czterech kreatur będzie równoznaczne z zaliczeniem opisywanego questu i z gniazda możesz wyjść tą samą drogą, którą do niego przyszedłeś.