Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

8. Vladovista, dzień 3 | Dracula 3 The Path of the Dragon poradnik Dracula 3: The Path of the Dragon

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

8. Vladovista, dzień 3

Weź medalion z poduszki. Gdy zejdziesz na dół, Ozana powie, że Stephan nie odpowiada na pukanie. Obok kontuaru stoi miotła, obok niej znajduje się wosk. Weź go. Wróć do swojego pokoju i podejdź do szafy. Użyj wosku u jej podnóża i kliknij na szafę, by ją przesunąć.

Odsuń skobel blokujący drzwi i wejdź do środka.

W pokoju Stephana przeczytaj leżące na stoliku gazety - 8. Vladovista, dzień 3 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

W pokoju Stephana przeczytaj leżące na stoliku gazety.

Ze zwłok weź medalion Stephana, zwróć uwagę na łóżko (kliknij na nim). Sprawdź też obraz na ścianie i zabrudzenia przy oknie.

Zadzwoń na policję.

Po krótkiej wstawce filmowej, zwróć uwagę na lustro w swoim pokoju - 8. Vladovista, dzień 3 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Po krótkiej wstawce filmowej, zwróć uwagę na lustro w swoim pokoju. Zapytasz o nie za chwilę Ozanę. Porozmawiaj z Janosem, siedzącym w salonie. Sprawdzając książkę, którą czytał, dowiesz się, że to tylko rumuńska propaganda.

Porozmawiaj z Ozaną i weź hak (stoi obok wyjścia z gospody) do otwierania strychu. Wejście na strych znajduje się w korytarzu (18) naprzeciw schodów.

W środku znajdują się dwie skrzynie - 8. Vladovista, dzień 3 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

W środku znajdują się dwie skrzynie. Skrzynia Stephana znajduje się po lewej stronie, przyjrzyj się jej. Po lewej stronie zamka znajduje się zatrzask, włóż w niego medalion Stephana i kliknij.

Będziesz teraz musiał ułożyć kombinację składającą się z trzech kolorów flagi rumuńskiej - niebieskiego, żółtego i czerwonego. Oto rozwiązanie. Numery oznaczają numer pokrętła od lewej do prawej oraz ilość obrotów.

1 - 2 razy w górę;

2 - 1 raz w dół;

5 - 3 razy w górę;

6 - 3 razy w górę;

2 - 3 razy w dół;

5 - 3 razy w górę;

3 - dwa razy w dół;

4 - jeden raz w dół.

Zapoznaj się z listem od Marthy dotyczącej je podróży oraz weź wodę święconą i hostię.

Musisz teraz dowiedzieć się, gdzie dokładnie podróżowała Martha. Udaj się do przychodni i porozmawiaj z dr Marią. Dostaniesz od niej bilet oraz mapę. Udasz się teraz w podróż do Turcji.

1 - 8. Vladovista, dzień 3 | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry