Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

11. Vladovista, powrót cd. poradnik Dracula 3: The Path of the Dragon

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po uzupełnieniu ostatniej kartoteki, Arno powinien potwierdzić zakończenie testu. W razie gdyby tak się nie stało, przeprowadź procedurę od początku. Pamiętaj by wszystkie kroki wykonywać dokładnie, tak jak jest to opisane przy pierwszej próbce.

Ktoś zatrzasnął drzwi, ale na szczęście masz kwas octowy (acetic acid). Użyj go na drzwiach i opuść laboratorium. Zbliż się do drzwi, a Arno automatycznie zadzwoni do Kruegera.

Idź teraz do Ionela, który stoi, tam gdzie ostatnio i daj mu torbę z fonografem. Będziesz mógł w zamian wziąć sobie procę (slingshot). Wróć do gospody i wejdź do swojego pokoju. Natkniesz się na pułapkę. Nie ruszaj się z miejsca, bo zginiesz od wybuchu. Przyjrzyj się szparze między futryną a drzwiami. W górnej części zauważysz nitkę - użyj pudełka z pinezkami (thumbsticks) na jej lewej części (przy drzwiach) przetnij ją nożem.

Podejdź do biurka i otwórz nożem paczkę - 11. Vladovista, powrót cd. - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Podejdź do biurka i otwórz nożem paczkę. Włóż czosnek (garlic) do pudełka na fotografie, znalezionego w domu na tyłach przychodni. Z drzwi weź bombę i wyjdź na korytarz. Idź na chwilę na dół, porozmawiaj z Ozaną i weź list z kontuaru.

Wejdź teraz do pokoju Janosa (25), który znajduje się naprzeciwko drzwi do pokoju Arno.

Z biurka weź zapalniczkę. Obejrzyj po kolei wszystkie papiery. Użyj kluczy znalezionych przy Janosu w szopie i otwórz szufladę. Obejrzyj paszport i skrypt.

Idź w głąb pokoju i przyjrzyj się pudełku na stoliku - 11. Vladovista, powrót cd. - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Idź w głąb pokoju i przyjrzyj się pudełku na stoliku. Weź leżący ołówek i użyj go na kartce papieru. Twoim oczom ukaże się zaszyfrowana wiadomość. Użyj kluczy na pudełku obok, a ujrzysz maszynę deszyfrującą.

O co tutaj chodzi: maszyna posiada trzy ruchome części, są to oznaczone rzymskimi literami klocki, pokrętła, z których można ustawiać słowa, oraz klawiaturę. Jeśli się przyjrzysz kartce z kodami, zauważysz, że pierwsze pięć liter słowa September jest podkreślone, oraz że ciąg rzymskich cyfr jest taki sam jak w maszynie. To klucz do rozwiązanie pierwszej części kodu.

Procedura deszyfrowania kartki z kodami ze stołu:

Na samej górze, kręcą pokrętłami, ustaw słowo SEPTE (hasło pochodzi od słowa September, którego pierwsze pięć liter jest pokreślonych na kartce z kodami). Wpisuj teraz z klawiatury maszyny deszyfrującej kod od lewej do prawej, czyli UARCQRVDUTDCKOHQYVIKYUQQ itd. Dalszy ciąg Arno rozszyfruje automatycznie.

Otwórz teraz szufladę i wyciągnij z niej list, połóż go na stoliku - 11. Vladovista, powrót cd. - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie