Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10. Vladovista i Budapeszt | Dracula 3 The Path of the Dragon poradnik Dracula 3: The Path of the Dragon

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

10. Vladovista i Budapeszt

Idź wpierw sprawdzić czy dr Maria jest bezpieczna. Po rozmowie, możesz spytać Ionela, kto jest autorem napisów na ścianach. Idź do gospody i sprawdź pocztę w swoim pokoju, a następnie przekaż swoje uwagi przez telefon prof. Boczow. Udaj się teraz do Budapesztu.

1 - 10. Vladovista i Budapeszt | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry
Wejdź do gabinetu i wyjmij z głowy profesor strzykawkę - 10. Vladovista i Budapeszt | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry

Wejdź do gabinetu i wyjmij z głowy profesor strzykawkę. Następnie sprawdź napis przy jej lewej ręce. Z biurka weź szpulkę i pudełko z pinezkami. Z sejfu wyciągnij walec - hasło to MCMXIII.

Wejdź do biblioteki. W miejscu gdzie krzyżują się drogi, w jednym z rogów znajduje się szkatuła. Przyjrzyj się jej. Zobaczysz łaciński tekst z kolorowymi literami. Zaznacz pinezką punkt między kropką, a kreską zaraz za słowem Instripta. Użyj na niej szpulki. Naciskając przycisk myszy i ruszając nią, przedłużasz lub zmniejszasz promień. Zauważ, że dotyka on liter v,i,r,g,o. Hasło brzmi VIRGO. Przyjrzyj się inskrypcji na wazie, napisanej przy w górnej części naczynia.

Teraz musisz przeszukać bibliotekę. Rozwiązanie tkwi w notatkach w lewym górnym rogu każdej z ksiąg leżących na biurku. Każdej z nich odpowiada "biały duch" miedzy książkami w bibliotece.

Weźmy na przykład Lords of Twilight. Zapisana notatka to MXVX. Pierwsza litera M oznacza, gdzie znajduje się alkowa i jest to ostatnia litera słów hoc nimiu m . W alkowie biały duch znajduje się w katalogu, którego ostatnia litera to X, a więc będzie to Omnis homo menda x . Kolejna litera to V, które to jest ostatnią literą słowa Rotane v . Ostatnia litera to X, pod którą to znajduje się "biały duch".

Kluczem do rozwiązania zagadki są słowa ARMA, SUNT, INDE, MALA.

Oto dokładny przepis gdzie znajdują się poszczególne księgi:

ARMA - alkowa: Ad astra per aspera; katalog: Incerta curatio certus dolor; półka: grimium; pod literą A. Kliknij w pustą przestrzeń, gdzie powinna być księga.

SUNT - alkowa: Felix qui. . . causas; katalog; mirabile visu; półka: Aldebaran; księga znajduje się pod literą T. Jest to opis runicznych inskrypcji.

INDE - alkowa: Nil admirari; katalog: nomen est omen; półka: Alfard; księga znajduje się pod literą E. Obejrzyj rycinę, tak by Arno ją skomentował.

MALA - alkowa: Nil nimium. . .; katalog: acta est fabula; półka: Nibal; księga znajduje się pod literą A i jest nią zdjęcie dzbana.

Po sprawdzeniu wszystkich ksiąg powinieneś móc opuścić pokój.

2 - 10. Vladovista i Budapeszt | Dracula 3 The Path of the Dragon - Dracula 3: The Path of the Dragon - poradnik do gry