2. Vladivosta, dzień 2, cz I | Dracula 3 The Path of the Dragon poradnik Dracula 3: The Path of the Dragon
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
2. Vladivosta, dzień 2, cz I
Wyjdź z pokoju, zostaniesz nagabnięty przez Ozanę. Poprosi Cię byś powiesił krucyfiks na ścianie, w pokoju (12), który widziałeś we śnie. Powieś krzyż na ścianie i obejrzyj obraz z wieżą Babel. | |
Wyjdź z pokoju i po krótkiej rozmowie, zejdź do salonu (5). Tam zostaniesz zaczepiony przez dziennikarza Stephana Lucę, który przedstawi Ci nowe fakty o Marcie. Weź ze stolika list od Marthy i przeczytaj go. Dowiesz się z niego o tajemniczej chorobie prześladującej mieszkańców wioski. Rzuć też okiem na plik dokumentów medycznych. Wszyscy wymienieni ludzie, z wyjątkiem syna gospodyni, który w porę wyjechał, umarli w ten sam sposób - zostali pozbawieni krwi. Rzuć też okiem na książkę o wojnie i porozmawiaj ponownie z dziennikarzem. Po skończonej rozmowie podejdź do telefonu (6) w hallu i zawiadom policję (police!). Po krótkiej rozmowie, ponownie wykręć numer, ale tym razem do właściwej jednostki w Alba Iula (Alba Iula 22) i porozmawiaj z inspektorem Brutarem. Po konwersacji wróć do Stephana ponownie z nim porozmawiaj. Przeczytaj kolejne listy od Marthy i skonsultuj ich zawartość ze Stephanem. Zadzwoń do ojca Gregoriu. Po rozmowie zadzwoń do Watykanu, by zdać relację przełożonemu. Niestety nikt nie odbierze, zawieś więc rozmowę. Na ścianie obok telefonu wisi odłamek, kliknij na niego. | |
Podejdź do kontuaru (4) i wezwij Ozanę, zapytaj ją czy możesz pożyczyć odłamek. Gospodyni zgodzi się, więc weź go ze sobą. Poprzedniego dnia umówiłeś się z Janosem na wyprawę do ruin zamku, czas więc się tam udać. Po wyjściu z gospody idź na dworzec (1) i porozmawiaj z cyganką. Następnie wyjdź z miasta i udaj się w stronę zamku. Po drodze (13) zwróć uwagę na drzewo po prawej - na korze są ślady po kulach. Weź naboje leżące na ziemi. | |
Znajdujesz się okolicach ruin. Podejdź do Janosa (14) i po krótkiej rozmowie spójrz w lewo, na leżące na ziemi kości. Pod nogami Janosa, leży rozbity herb, klikaj na jego części, by złożyć go w całość, a następnie użyj odłamka, który wziąłeś ze ściany w gospodzie. Weź też owoce z drzewa. Zwróć uwagę czy tablica zapisała się w Twoich dokumentach do ponownego obejrzenia jako zegar słoneczny (Sundial). Wróć do gospody i zadzwoń do Brigantiego. Gdy oddzwoni odbierz, a otrzymasz nowe zadanie i instrukcje. |