Zadania | Aleroth w Divine Divinity poradnik Divine Divinity
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024
Budzisz się swoją postacią w jakiejś mrocznej piwnicy. Przeszukaj i podnieś wszystko co tylko się da. Znalezione sandały oczywiście włóż. Wejdź po drabinie na górę. Przywita Cię tam Joram. Porozmawiaj z nim chwilę, nakreśli "sytuację międzynarodową" i pozwoli pobuszować po domu. Weź wszystko, co uważasz za wartościowe.
Zadania:
Zanim wyjdziesz z Aleroth, a możesz już na początku, pokręć się po osadzie, bo na zewnątrz nie przeżyjesz nawet pięciu minut.
Uwolnij Lanilora z lodowego więzienia (Rescue Lanilor the elf from icy prison). Gdy się przespacerujesz, zobaczysz taką oto scenkę: przywódca uzdrowicieli z Aleroth - Mardaneus majaczy coś o nadchodzących demonach, po czym bierze elfa Lanilora za jednego z nich i silnym zaklęciem zamraża. Lanilor prosi Cię o pomoc. Czar może zdjąć tylko sam Mardaneus. Niestety drzwi chaty Mardaneusa są zamknięte. Porozmawiaj z zamrożonym Lanilorem, ten zdradzi Ci, że do domu starucha można dostać się kanałem pod studnią. Znajdź studnię, zejdź na dół i przebij się do drugiego wyjścia. Znajdziesz się w chacie szaleńca - porozmawiaj z nim grzecznie, a zgodzi się zdjąć lodowa klątwę z Lanilora.
Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie