Deep Rock Galactic: Scout - przedmioty do rzucania Deep Rock Galactic poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Deep Rock Galactic omawiamy przedmioty do rzucania Scouta.
Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2022
Jak każda klasa dostępna w grze Deep Rock Galactic, Scout ma dostęp do trzech przedmiotów do rzucania. Podstawowym przedmiotem do rzucania jest Inhibitor-Field Generator, czyli generator pola statycznego, które może poważnie spowolnić i osłabić wroga. Na 5 poziomie Scout może odblokować Cryo Grenade, a na 10 poziomie Pheromone Canister.
Inhibitor-Field Generator
Inhibitor-Field Generator to podstawowe narzędzie na wyposażeniu Scouta. Cechą charakterystyczną tego narzędzia jest to, że przyczepia się do każdej powierzchni. Po krótkiej chwili wyemituje pole statyczne, które poważnie spowolni i osłabi każdego przeciwnika, który znajdzie się w jego zasięgu przez co będzie on otrzymywał obrażenia zwiększone aż o 30%. Efekt działania Inhibitor-Field Generatora utrzymuje się przez 20 sekund.
Wadą opisywanego gadżetu jest fakt, że nie wyrządza bezpośrednich obrażeń, a przydaje się tylko do kontrolowania zachowania przeciwników. Co więcej, Inhibitor-Field Generator jest skuteczny jedynie na cele, które znajdą się w jego zasięgu, a więc Obcy typu Mactera mogą swobodnie się nad nim unosić.
Cryo Grenade
Cryo Grenade tworzy lodową eksplozję na pewnym obszarze, która jest w stanie natychmiast zamrozić trafione cele. Zamrożone cele będą otrzymywać aż trzykrotnie większe obrażenia i nie będą w stanie wykonać żadnej czynności aż do momentu rozmrożenia.
W trakcie korzystania z Cryo Grenade należy mieć na uwadze fakt, że mniejsi wrogowie są bardziej podatni na zamrożenie i efekt ten utrzymuje się u nich znacznie dłużej. Więksi przeciwnicy, jak Pretorianie i Dreadnoughts rozmrożą się znacznie szybciej.
Pheromone Canister
Pheromone Canister to bardzo sprytna broń biologiczna, która powoduje, że stworzenia zamieszkujące Hoxxes zaczynają atakować siebie nawzajem. Pheromone Canister rozpyla feromony na bardzo dużym obszarze, a jego efekt utrzymuje się przez 10 sekund.
Pheromone Canister przydaje się przede wszystkim w sytuacji, gdy postać Gracza zostanie otoczona przez rój Obcych. Detonacja jednego ładunku z feromonami pozwoli Graczowi na złapanie oddechu, przeładowanie broni i zajęcie dogodnej pozycji strzeleckiej poza zasięgiem wroga.