Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Scout - broń główna Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Deep Rock Galactic omawiamy bronie główne Scouta.

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2022

Broń główna Scouta - Deepcore GK2, DRAK-25 Plasma Carbine i M1000 Classic opis, omówienie, wskazówki.

Podstawową bronią główną Scouta jest Deepcore GK2 jednak po osiągnięciu 10 poziomu otrzymuje on także dostęp do alternatywnej broni głównej, M1000 Classic. Pierwsza z wymienionych broni należy do gatunku karabinów szturmowych i doskonale sprawdza się w walce na każdym dystansie. M1000 Classic to półautomatyczna strzelba z alternatywnym trybem strzelania, która wyrządza olbrzymie obrażenia single target i strzela celnie niczym broń laserowa.

Deepcore GK2

Deepcore GK2 to bardzo dobry karabin szturmowy, który charakteryzuje się dobrą szybkostrzelnością, solidnymi obrażeniami, sporym zapasem amunicji, a także poprawną celnością. Co bardzo ważne, Deepcore GK2 zachowuje się bardzo dobrze nawet w trakcie ruchu więc jest idealną bronią dla początkujących Graczy.

Warto także zaznaczyć fakt, że strzelając z karabinu szturmowego Deepcore GK2 w czułe punkty Obcych Gracz ma niewielką szansę na ogłuszenie trafionego celu - Deep Rock Galactic: Scout - broń główna - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Warto także zaznaczyć fakt, że strzelając z karabinu szturmowego Deepcore GK2 w czułe punkty Obcych Gracz ma niewielką szansę na ogłuszenie trafionego celu. Doskonale nadaje się do walki z każdym przeciwnikiem i na każdym możliwym dystansie.

Proponowane modyfikacje Deepcore GK2:

  1. Tier 1 - Supercharged Feed Mechanism;
  2. Tier 2 - Increased Caliber Rounds;
  3. Tier 3 - Improved Propellant;
  4. Tier 4 - Hollow-Point Bullets;
  5. Tier 5 - Stun.

Proponowane Overclocks Deepcore GK2:

  1. Clean - Compact Ammo;
  2. Balanced - Overclocked Firing Mechanism;
  3. Unstable - AI stability Engine.

M1000 Classic

Po osiągnięciu 10 poziomu Scout może odblokować alternatywną broń główną, którą jest M1000 Classic. To półautomatyczna strzelba co oznacza, że może strzelać tak szybko, jak szybko naciska się przycisk odpowiedzialny za strzał. Pociski wystrzelone z broni M1000 Classic wyrządzają bardzo duże obrażenia, ale powodują też bardzo odczuwalny odrzut. Należy także wspomnieć, że karabin M1000 Classic posiada alternatywny tryb strzelania, który pozwala na oddanie niezwykle celnego strzału, który jest w stanie wyrządzić olbrzymie obrażenia przy bezpośrednim trafieniu w czuły punkt przeciwnika. Aby skorzystać z trybu skupienia wystarczy dłużej przytrzymać przycisk strzału, ale należy mieć na uwadze fakt, że w tym trybie broń zużywa dwa pociski na jeden strzał.

Chcąc uzyskać jak najlepszą celność w trakcie korzystania z broni M1000 Classic strzały należy oddawać z miejsca, po zakończeniu ruchu. Broń znacznie traci na celności, gdy strzela się dłuższą serią.

PRoponowane modyfikacje M1000 Classic:

  1. Tier 1 - Increased Caliber Rounds;
  2. Tier 2 - Fast-Charging Coils;
  3. Tier 3 - Killer Focus;
  4. Tier 4 - Hollow-Point Bullets;
  5. Tier 5 - Killing Machine.

Proponowane Overclocks M1000 Classic:

  1. Clean - Minimal Clips.
  2. Tier 1 - Heat Shield;
  3. Tier 2 - Increased Caliber Rounds;
  4. Tier 3 - Custom Coil Alignment;
  5. Tier 4 - Overcharged PCF;
  6. Tier 5 - Thermal Feedback Loop.

DRAK-25 Plasma Carbine

Po osiągnięciu 20 poziomu możecie odblokować (poprzez Assignment Mission) kolejną broń główną, DRAK-25 Plasma Carbine. Ten karabin plazmowy z każdym wystrzelonym pociskiem zwiększa swoje ciepło, które jest mierzone na wyświetlaczu na broni. Gdy ciepłomierz napełni się do 100%, karabin będzie musiał się schodzić, zanim znowu będziecie mogli z niego strzelać.

Proponowane modyfikacje DRAK-25 Plasma Carbine:

Proponowane Overclocks DRAK-25 Plasma Carbine:

  1. Clean - Impact Deflection.