Deep Rock Galactic: Engineer - przedmioty do rzucania Deep Rock Galactic poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Deep Rock Galactic omawiamy przedmioty do rzucania Engineera.
Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2022
Jak każda klasa dostępna w grze Deep Rock Galactic, Engineer ma dostęp do trzech przedmiotów do rzucania. Podstawowym przedmiotem do rzucania Engineera jest L.U.R.E. - miniaturowe urządzenie projekcyjne. Na 5 poziomie Engineer może odblokować Plasma Burster, a na 10 poziomie Proximity Mine.
L.U.R.E.
L.U.R.E. to sprytne miniaturowe urządzenie projekcyjne, które po aktywacji przywołuje hologram tańczącego krasnoluda wabiący do siebie wszystkich przeciwników znajdujących się w pobliżu tego urządzenia.
Jak każdy wynalazek, L.U.R.E. nie jest pozbawione pewnych wad. Przynęta działa najskuteczniej na przeciwników, którzy jeszcze nie rzucili się na swój cel. Więksi przeciwnicy, jak np. Pretorianie są też bardziej odporni na efekt przynęty.
L.U.R.E. dysponuje małą pulą zdrowia przez co może zostać szybko zlikwidowany przez większy rój przeciwników. Gdy tak się stanie, urządzenie wytwarza na małym obszarze wiązkę elektryczną, która zadaje relatywnie niskie obrażenia, ale za to ma szansę na ogłuszenie przeciwników.
Plasma Burster
Plasma Burster to granat plazmowy, który wyrządza spore bezpośrednie obrażenia na określonym obszarze. Plasma Burster aktywuje się od razu przy kontakcie z podłożem i rozszczepia się na 4 pomniejsze ładunki, które po chwili wybuchają wyrządzając określoną ilość obrażeń.
Proximity Mine
Proximity Mine to ładunek wybuchowy, który można przyczepić do każdej powierzchni. Ładunek aktywuje się w momencie, gdy przeciwnik przejdzie w pobliżu Prximity Mine. Warto pamiętać, że aktywacja miny trwa 3 sekundy, a niewykorzystane ładunki można zebrać i rozstawić w innym miejscu.