Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Deep Rock Galactic - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Deep Rock Galactic: Driller - broń pomocnicza Deep Rock Galactic poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Deep Rock Galactic omawiamy bronie pomocnicze Drillera.

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2022

Podstawową bronią pomocniczą Drillera jest pistolet ręczny Subata 120 jednak po osiągnięciu 15 poziomu otrzymuje on dostęp do alternatywnej broni pomocniczej, Experimental Plasma Charger. Subata 120 jest bronią, która dobrze spisuje się na średnim i dalekim dystansie i wyrządza całkiem solidne obrażenia pojedynczemu celowi. Experimental Plasma Charger to broń nieco bardziej uniwersalna, ponieważ posiada dwa tryby strzelania - pojedyncze ładunki plazmy oraz większe kule wyrządzające obrażenia obszarowe.

Subata 120

Subata 120 to pistolet ręczny, który świetnie sprawdza się w roli broni pomocniczej. Broń ta charakteryzuje się bardzo dużym zapasem amunicji (maksymalnie 160 naboi) oraz dobra celnością i szybkostrzelnością.

Podstawowym zadaniem broni pomocniczej Subata 120 jest ostrzeliwanie przeciwników, którzy znajdują się poza zasięgiem broni głównej CRSP Flamethrower - Deep Rock Galactic: Driller - broń pomocnicza - Deep Rock Galactic - poradnik do gry

Podstawowym zadaniem broni pomocniczej Subata 120 jest ostrzeliwanie przeciwników, którzy znajdują się poza zasięgiem broni głównej CRSP Flamethrower. Co więcej, ten poręczny pistolet przydaje się także w walce w ciasnych pomieszczeniach, gdzie mógłbyś porządnie zranić sojuszników przełączając się na miotacz ognia.

Proponowane modyfikacje Subata 120:

  1. Tier 1 - High Capacity Magazine;
  2. Tier 2 - Increased Caliber Rounds;
  3. Tier 3 - Expanded Ammo Bags;
  4. Tier 4 - Hollow-Point Bullets;
  5. Tier 5 - Mactera Neurotoxine Coating.

Proponowane Overclocks Subata 120:

  1. Clean - Homebrew Powder;
  2. Balanced - Oversized Magazine;
  3. Unstable - Automatic Fire.

Experimental Plasma Charger

Po osiągnięciu 15 poziomu Driller otrzymuje dostęp do alternatywnej broni pomocniczej, którą jest Experimental Plasma Charger. Experimental Plasma Charger posiada dwa tryby strzelania: pojedyncze pociski lub większe kule plazmy wyrządzające obrażenia na małym obszarze. Niestety, EPC cierpi z powodu dużego zużycia amunicji przez co nie jest zbyt ekonomiczną bronią.

Proponowane modyfikacje Experimental Plasma Charger:

  1. Tier 1 - Higher Charged Plasma;
  2. Tier 2 - Expanded Shockwave;
  3. Tier 3 - Crystal Capacitors;
  4. Tier 4 - High Density Batteries;
  5. Tier 5 - Flying Nightmare.

Proponowane Overclocks Experimental Plasma Charger:

  1. Clean - Energy Rerouting lub Magnetic Cooling Unit;
  2. Balanced - Heat Pipe.