Misja 06 (cz.2) | Death to Spies poradnik Death to Spies
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
![]() #237 | ![]() #238 |
Następny cel to (04) . Wyjdź z pokoju, skręć w prawo, znowu w prawo (#237) i na końcu korytarza w lewo. W pokoju znowu jest tłoczno (#238). Odczekaj, aż zrobi się pusto i prędko pstryknij fotkę .
Udaj się do pomieszczenia zaznaczonego numerem (05) .

#239
Tutaj (#239) już tak prosto nie jest. Plany znajdą się w przeszklonym pokoju (X), gdzie strzeże ich profesorek. Ponadto wejścia do środka pilnuje wartownik (A). Musisz podejść do maszyny, która zaznaczona jest niebieskim wykrzyknikiem i wywołać awarię. Pamiętaj, że kręcąca się w pobliżu pani doktor musi wcześniej odwrócić wzrok.
![]() #240 | ![]() #241 |
Przyczaj się (#240) i poczekaj, aż jajogłowy opuści pokój. Najtrudniejszą przeszkodą pozostaje strażnik (#241). Co jakiś czas odkręca głowę w ten sposób, że zdążysz wkraść się do środka. Poczekaj na odpowiedni moment i na kuckach postaraj się tam dostać.
![]() #242 | ![]() #243 |
W środku zrób zdjęcie (#242).
Zrób zdjęcia planów: UKOŃCZONO
Pierwsze zadanie wykonane. Opuść pomieszczenie (#243).
![]() #244 | ![]() #245 |
Udaj się w stronę (06) . Po drodze nie napotkasz oporu (#244). Dopiero ostatnich drzwi pilnuje strażnik. Na szczęście co jakiś czas odchodzi za pobliską ścianę, toteż bez trudu dostaniesz się do środka (#245).

#246
Pomieszczenie (#246) jest pełne przeciwników. Żeby nie wywołać alarmu musisz wyeliminować każdego wroga. (A) to cel główny i jako jedyny może Cię rozpoznać. Ma on krótką drogę patrolu, zaznaczoną na mapce czerwoną strzałką. (B) to strażnik, który patroluje piętro, natomiast (C) to profesor, który co jakiś czas schodzi z góry na dół, a później wraca po schodach. Przy (X) dłubie mechanik, i to tam dokonasz obezwładnienia Twojego celu głównego. Ale od początku.
![]() #247 | ![]() #248 |
Idąc według białych strzałek przejdź za plecami oponenta (#247) i wejdź powoli na górę. Jak widzisz doktorek pracuje przy maszynach, a wartownik krąży po obrębie kwadratu (#248).
Musisz odczekać, aż uczony zejdzie na dół. Wtedy wyjmij chloroform i podążaj za strażnikiem. Oczywiście ktoś z dołu może Cię zauważyć, dlatego bardzo ważne jest, aby obezwładnić nieprzyjaciela w przeciwległym rogu, niż ten, w którym na powyższym rysunku znajduje się (X).