Misja 03 (cz.1) | Death to Spies poradnik Death to Spies
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misja 03
Piękność
Zadanie główne - Uwolni kapitana: uwolnij Borysa Poliakowa z więzienia. Jeśli nie ma szans na uratowanie kapitana, musi on zostać zabity.
Przed tą misją koniecznie dodaj do swojego ekwipunku dwa chloroformy, których SI domyślnie nie wkłada do Twojego plecaka.
#130 |
#131 |
Zaczynasz w piwniczce (#130), na pierwszym piętrze (01) . Podejdź do ściany przed Tobą i poczekaj na strażnika, który patroluje okolicę. Weź do ręki chloroform. Jak tylko wartownik zniknie za załom, podbiegnij do niego na kuckach i obezwładnij go (#131).
Zawlecz ciało do miejsca startego i zmień ubranie . Miń parkę pijaczków i przejdź do schodów. Wejdź na piętro.
#132 |
#133 |
Spójrz na mini-mapę. Twoim celem jest dostanie się do pokoju (02) . Musisz zrobić to po cichu, omijając czerwonych strażników i nie zaglądając nigdzie przez dziurki od klucza, ponieważ od razu przyciągniesz tym swoją uwagę.
Problem pojawia się już w przy pierwszych drzwiach. Zanim wejdziesz na drugie piętro musisz zaobserwować na mapce, kiedy strażnik odwróci się tyłem do Twojej pozycji. Otwórz wtedy drzwi i powoli podążaj za nim (#132). Nie podchodź za blisko!
Idź tak przez cały korytarz i trzymaj się prawej strony. Tuż przed nawrotem wartownika, przyklej się prawej ściany, ponieważ wróg obróci się przez lewe ramię. Odpowiednio wyczuj czas, a zostawisz go za sobą (#133).
#134 |
#135 |
Kolejny korytarz (#134) jest całkowicie bezpieczny. Bez obaw wejdź do obszernego holu (#135). Musisz dostać się do drzwi naprzeciwko, lecz dalszą drogę patroluje strażnik.
#136
Zanim ruszysz się z miejsca, przypatrz się rysunkowi (#136). (S) to wrogi patrol, który krąży od punktu (A) do (B). Natomiast (X) to bezpieczny pokój, do którego musisz dotrzeć i przeczekać, aż droga będzie wolna. Ruszaj do drzwi w momencie, gdy strażnik zawróci w punkcie (A).
#137 |
#138 |
Nie martw się dwoma czerwonymi żołnierzami na dolnym piętrze - zdążysz otworzyć drzwi i wejść w korytarz (#137), zanim podniosą alarm. Po krótkim spacerku wejdź do pokoju po lewej (#138) i otwórz mini-mapę. Gdy strażnik minie pokój, wyjdź z niego.