Misja 00 (cz.5) | Death to Spies poradnik Death to Spies
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
#43 |
#44 |
Po dotarciu pod mury bunkra (#43) masz dwie możliwości. Możesz zagwizdać ("T") i szybko uciekać na około budynku. Lepsza opcja, to skorzystanie ze świecy dymnej . Naciśnij klawisz "5", wybierz przedmiot i rzuć go niedaleko w krzaki.
Kiedy strażnik odbiegnie, podejdź do drzwi, otwórz je (#44) i spokojnie zejdź schodami na dół. Kolejne przejście jest zamknięte. Musisz poradzić sobie z zamkiem.
Bunkier: UKOŃCZONO
Nowe zadanie - Radiooperator: wejdź do pokoju z radiem, sforsuj zamek i przebierz się w mundur radiooperatora.
#45
Otwieranie zamków jest proste, lecz potrzeba do tego wytrychów. Na szczęście wcześniej zdobyłeś jedną sztukę. Zabawa polega na dopasowaniu dwóch odpowiadających sobie wzorów. Przekładaj je strzałkami góra/dół lub kołkiem myszy, a gdy utwierdzisz się w przekonaniu, że pasują do siebie (#45), naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk myszy. Po dwóch udanych próbach drzwi staną otworem.
Niestety wzory i ich kolejność zawsze występują losowo.
#46 |
#47 |
W pokoju natkniesz się na śpiącego człowieka. Ogłusz go i zabierz ubranie (#46).
Przebranie się: UKOŃCZONO
Udaj się do (10) . Przejdź przez płot i podejdź do domku strzeżonego przez wartownika (#47). Zwróć uwagę, że gdy zaczynasz mu skakać przed nosem albo zbyt długo pozostajesz na ziemi, pojawia się ikona zagrożenia, a także powoli wypełnia się pasek alarmujący, umieszczony na górze. Po krótkiej chwili zostaniesz zdemaskowany, nawet pomimo przebrania.
Warto dodać, że niektórzy wrogowie, najczęściej Ci wysocy rangą, potrafią Cię rozpoznać nawet wtedy, gdy masz na sobie kamuflaż.
Nowe zadanie - Użycie munduru: zdobądź mundur oficerski i wejdź do strzeżonego budynku.
Wejdź do budynku. W środku podnieś niemiecki karabin, a otrzymasz wykład na temat tego, jak rosyjska broń, plecak i inne detale mogą Cię zdekonspirować.
Wyrzuć broń za pomocą klawisza "Backspace" i wyjdź z pomieszczenia na dwór.
#48
Ponieważ w okolicy jest ktoś wysoki stopniem (A), musisz przejść do (11) taką drogą, jaką zaznaczyłem na rysunku (#48). Dotrzesz do (X), lecz nie możesz tam wejść, ponieważ wstęp maja tylko oficerowie.
Nowe zadanie - Oficer: zdobądź mundur oficera
#49 |
#50 |
Omiń więc ten (#49) budynek i skieruj się w stronę podniszczonej budowli. Jest to domek (12) , w którym znajduje się oficer. Zakradnij się do niego ("V") (#50) i ogłusz jednym ciosem. Zmień ubranie .
Oficer: UKONCZONO
#51 |
#52 |
Koniecznie zabierz z jego ciała dokumenty oficerskie . Aby to zrobić, musisz przejrzeć jego ekwipunek (#51) i przeciągnąć dany przedmiot do swojego okienka.
Teraz możesz bezpiecznie wyjść na dwór i skierować się do strzeżonego budynku (11) . Zauważ, że w oficerskim mundurze nikt już nie uważa Cię za podejrzaną osobę.
Wejdź do budynku (#52), aby zakończyć misję treningową.
Użycie munduru: UKOŃCZONO
SZKOLENIE: UKONCZONO