Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Death to Spies - poradnik do gry

Death to Spies - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 00 (cz.4) | Death to Spies poradnik Death to Spies

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

#32 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#32

#33 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#33

Udaj się stronę wieży strażniczej (#32) i wespnij się na nią po drabinie.

Gdy tylko znajdziesz się na szczycie (#33) od razu włącz tryb skradania ("V"). W innym wypadku wartownik natychmiast odwróci się. Podejdź za jego plecy i ogłusz go (najpierw naciśnij "E" i wybierz właściwą akcję z menu).

Jakby Cię korciło wyrzucenie jego ciała ze szczytu stróżówki, powstrzymaj się. Gdy to zrobisz, będziesz musiał powtarzać ten kawałek misji.

Teraz wróć się tą samą drogą.

#34 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#34

#35 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#35

W końcu natkniesz się na strażnika (#34). Teraz zadanie jest trudniejsze, ponieważ postać patroluje teren. Musisz kucnąć, aby choć ciut ściszyć własne kroki, a następnie biegiem dotrzeć do strażnika (#35). Będąc za plecami natychmiast go ogłuszy (szybko uderzając dwukrotnie "E"). Wymaga to trochę praktyki.

Obezwładnienie: UKOŃCZONO

#36 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#36

#37 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#37

Na powrót udaj się do (07) . Pobiegnij wzdłuż drogi (#36), aż dojdziesz do miejsca (#37), gdzie znajduje się stół. Weź z niego chloroform , świecę dymną oraz wytrychy .

Nowe zadanie - Namiot: wejdź niezauważony do namiotu, wyrzuć plecak, zbadaj namiot.

Nowe zadanie - Przebranie się: wejdź do bunkra i przebierz się w mundur.

Zwróć uwagę, że na mapie pojawiły się dwa nowe znaczniki. W (08) jest namiot, do którego musisz się teraz przekraść. Otwórz mini-mapę ("M") i przyjrzyj się możliwościom.

#38 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#38

Rysunek (#38) przedstawia aktualną sytuację. Twoja postać to niebieska figura. Wszyscy przeciwnicy, którzy są czujni i mogą Cię zauważyć, oznaczeni są czerwonymi figurami. Przy ich ikonach pojawia się także zasięg obszaru, jaki aktualnie obserwują. Namiot to (X) i właśnie tam musisz dotrzeć.

Przed wyruszeniem zwróć uwagę, że gdy kucasz lub kładziesz się na ziemi, zasięg widoku strażników zmniejsza się. Czołgając się jesteś oczywiście o wiele wolniejszy, ale poruszasz się bezszelestnie i bardzo trudno Cię zauważyć.

Gdy wychylisz się na widok, kolor obszaru przed ikonką strażnika przybierze żółtą barwę, co oznacza, że jest on zaniepokojony. Jeżeli w tej chwili zdemaskujesz swoją obecność, kolor zmieni się na czerwono, a wszyscy okoliczni nieprzyjaciele zostaną zaalarmowani. W tym momencie jedynie strażnik (A) stanowi jakiekolwiek zagrożenie. Podejdź do płotu i wciśnij "C", aby kucnąć. Pójdź drogą, którą wyznaczają białe strzałki.

#39 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#39

#40 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#40

Po chwili dotrzesz do namiotu (#39). Wejdź do środku i zrzuć z siebie plecak. Jest on elementem rosyjskiego ekwipunku, więc łatwo Cię po nim rozpoznać. Weź ze stołu widelec , łyżeczkę , kubek oraz talerze , które później mogą przydać się do odwrócenia uwagi strażników.

Namiot: UKOŃCZONO

Nowe zadanie - Bunkier: omiń strażników i niepostrzeżenie dotrzyj do bunkra.

Teraz musisz dostać się do (09) , gdzie mieści się bunkier. Podejdź do wyjścia z namiotu. Możesz użyć klawisza "Z" w celu wychylenia się z niego i zaobserwowania, gdzie są strażnicy. Włącz mini-mapę i ruszaj, gdy żołnierz będzie na pozycji (#40).

#41 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#41

#42 - Misja 00 (cz.4) | Death to Spies - Death to Spies - poradnik do gry

#42

Na rysunku (#41) zaznaczyłem drogę patrolowania strażników (B) oraz (C). Wartownik (A) nie sprawi kłopotów, ponieważ stoi w miejscu i nie obraca się. Twoim celem jest (X), czyli bunkier.

Padnij na ziemię i powoli przekradnij się do pobliskiego budynku, tak jak pokazuje to pierwsza strzałka na obrazku (#42). Jeżeli wciąż pozostaniesz na ziemi, patrolujący (C) nie będzie stanowił żadnego zagrożenia. W momencie, gdy strażnik (B) zniknie za budynkiem, możesz bez najmniejszego kłopotu przeczołgać się za plecami (A). Gdy tego dokonasz, udaj się pod ścianę bunkra (X).