Misja 00 (cz.4) | Death to Spies poradnik Death to Spies
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
#32 |
#33 |
Udaj się stronę wieży strażniczej (#32) i wespnij się na nią po drabinie.
Gdy tylko znajdziesz się na szczycie (#33) od razu włącz tryb skradania ("V"). W innym wypadku wartownik natychmiast odwróci się. Podejdź za jego plecy i ogłusz go (najpierw naciśnij "E" i wybierz właściwą akcję z menu).
Jakby Cię korciło wyrzucenie jego ciała ze szczytu stróżówki, powstrzymaj się. Gdy to zrobisz, będziesz musiał powtarzać ten kawałek misji.
Teraz wróć się tą samą drogą.
#34 |
#35 |
W końcu natkniesz się na strażnika (#34). Teraz zadanie jest trudniejsze, ponieważ postać patroluje teren. Musisz kucnąć, aby choć ciut ściszyć własne kroki, a następnie biegiem dotrzeć do strażnika (#35). Będąc za plecami natychmiast go ogłuszy (szybko uderzając dwukrotnie "E"). Wymaga to trochę praktyki.
Obezwładnienie: UKOŃCZONO
#36 |
#37 |
Na powrót udaj się do (07) . Pobiegnij wzdłuż drogi (#36), aż dojdziesz do miejsca (#37), gdzie znajduje się stół. Weź z niego chloroform , świecę dymną oraz wytrychy .
Nowe zadanie - Namiot: wejdź niezauważony do namiotu, wyrzuć plecak, zbadaj namiot.
Nowe zadanie - Przebranie się: wejdź do bunkra i przebierz się w mundur.
Zwróć uwagę, że na mapie pojawiły się dwa nowe znaczniki. W (08) jest namiot, do którego musisz się teraz przekraść. Otwórz mini-mapę ("M") i przyjrzyj się możliwościom.
#38
Rysunek (#38) przedstawia aktualną sytuację. Twoja postać to niebieska figura. Wszyscy przeciwnicy, którzy są czujni i mogą Cię zauważyć, oznaczeni są czerwonymi figurami. Przy ich ikonach pojawia się także zasięg obszaru, jaki aktualnie obserwują. Namiot to (X) i właśnie tam musisz dotrzeć.
Przed wyruszeniem zwróć uwagę, że gdy kucasz lub kładziesz się na ziemi, zasięg widoku strażników zmniejsza się. Czołgając się jesteś oczywiście o wiele wolniejszy, ale poruszasz się bezszelestnie i bardzo trudno Cię zauważyć.
Gdy wychylisz się na widok, kolor obszaru przed ikonką strażnika przybierze żółtą barwę, co oznacza, że jest on zaniepokojony. Jeżeli w tej chwili zdemaskujesz swoją obecność, kolor zmieni się na czerwono, a wszyscy okoliczni nieprzyjaciele zostaną zaalarmowani. W tym momencie jedynie strażnik (A) stanowi jakiekolwiek zagrożenie. Podejdź do płotu i wciśnij "C", aby kucnąć. Pójdź drogą, którą wyznaczają białe strzałki.
#39 |
#40 |
Po chwili dotrzesz do namiotu (#39). Wejdź do środku i zrzuć z siebie plecak. Jest on elementem rosyjskiego ekwipunku, więc łatwo Cię po nim rozpoznać. Weź ze stołu widelec , łyżeczkę , kubek oraz talerze , które później mogą przydać się do odwrócenia uwagi strażników.
Namiot: UKOŃCZONO
Nowe zadanie - Bunkier: omiń strażników i niepostrzeżenie dotrzyj do bunkra.
Teraz musisz dostać się do (09) , gdzie mieści się bunkier. Podejdź do wyjścia z namiotu. Możesz użyć klawisza "Z" w celu wychylenia się z niego i zaobserwowania, gdzie są strażnicy. Włącz mini-mapę i ruszaj, gdy żołnierz będzie na pozycji (#40).
#41 |
#42 |
Na rysunku (#41) zaznaczyłem drogę patrolowania strażników (B) oraz (C). Wartownik (A) nie sprawi kłopotów, ponieważ stoi w miejscu i nie obraca się. Twoim celem jest (X), czyli bunkier.
Padnij na ziemię i powoli przekradnij się do pobliskiego budynku, tak jak pokazuje to pierwsza strzałka na obrazku (#42). Jeżeli wciąż pozostaniesz na ziemi, patrolujący (C) nie będzie stanowił żadnego zagrożenia. W momencie, gdy strażnik (B) zniknie za budynkiem, możesz bez najmniejszego kłopotu przeczołgać się za plecami (A). Gdy tego dokonasz, udaj się pod ścianę bunkra (X).