Misja 05 (cz.1) | Death to Spies poradnik Death to Spies
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misja 05
Zemsta

Zadanie główne - Zabij A. Madera: jego pokój znajduje się na drugim piętrze budynku głównego.
Zadanie główne - Zabij W. Bartelsa: lubi on zaglądać do kieliszka. Możesz to wykorzystać i go otruć.
Zadanie główne - Zabij H. Knutta.
![]() #192 | ![]() #193 |
Misję zaczynasz na obrzeżach wioski (01) . Podejdź do przodu, a ujrzysz w oddali grupkę nieprzyjaciół, którzy stoją przy motorowerze (#192). Obejdź kościół z lewej strony, wyjmij rewolwer z tłumikiem i - nie wychylając się za bardzo - wyceluj w najbardziej wysuniętego wroga (#193).
![]() #194 | ![]() #195 |
Musisz się z nimi trzema rozprawić, najlepiej przy pomocy trzech headshotów. Gdy będą martwi (#194) pozbądź się plecaka oraz karabinu.
Później wejdź do pojazdu i pojedź drogą (#195) w stronę (02) .
![]() #196 | ![]() #197 |
Czas zakraść się do osady Niemców. Udaj się w jej stronę (#196), w miejsce, gdzie zewnętrzny płot patrolowany jest przez jednego wroga. Charakterystycznym punktem jest studzienka, widoczna na powyższym obrazku.
Wyjmij chloroform i na kuckach podbiegnij od tyłu do przeciwnika. Obezwładnij go, szybko podnieś ciało i wróć się za pobliską chatkę (#197), gdzie zostawisz ciało. Zmień ubranie .
![]() #198 | ![]() #199 |
Kolejny cel to (03) , gdzie musisz zdobyć mundur oficerski. Wejdź do wioski główną drogą (#198). Większość wysokich rangą wrogów da się tutaj łatwo wyminąć. Zmierzaj cały czas ścieżką (#199), aż dojdziesz do upragnionego budynku.

#200
Wszędzie wokół kręcą się oponenci, dlatego przyczaj się na kuckach przy jednej ze ścian chatki (#200). (X) to śpiący oficer, natomiast (B) to patrolujący przeciwnik. Do środka możesz dostać się dopiero, gdy (A) odejdzie od drzwi. Dzieje się to co krótki okres czasu.
![]() #201 | ![]() #202 |
W odpowiedniej chwili wejdź powoli do pomieszczenia (#201) i zamknij za sobą drzwi. Uruchom tryb skradania, wyjmij chloroform i pozbądź się śpiącego oficera (#202). Raz jeszcze zmień strój .