Odszukać i uratować (cz.1) | Rozdział 08 | Solucja Dead Space poradnik Dead Space
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Rozdział 08: Odszukać i uratować
Skontaktuj się ze statkiem (1)
Wysiadamy z kolejki i idziemy do atrium. Tam czeka nas trudna walka, przeciwnik znany, ale liczny. Gdy kwarantanna zostanie zniesiona udajemy się do windy i wyjeżdżamy na poziom 03.
Dojdziemy do pomieszczenia w którym jest Stacja zapisu , nie korzystajmy z niej jeszcze. Najpierw pobądźmy się przyklejonych do ściany potworów, odstrzeliwując im kolejny macki i uważając na ich plujące jadem dzieci. Potwory znajdują się po obu stronach drzwi, przez które przechodzimy po uprzednim przeszukaniu szafek i zapisaniu gry.
Naprzeciw wyjdzie nam charakterystyczny chudzielec, nawet gdy go zabijemy z jego kończyn narodzą się inne dziwne kreatury, które będą ożywiać znajdujące się w pobliżu ciała. Najlepiej umieśćmy między nimi ładunek energetyczny korzystając ze strzału alternatywnego pistoletu liniowego. Teraz pozostaje nam tylko torować sobie drogę kinezą i przejść przez drzwi.
Na środku pomieszczenia jest Warsztat , po prawej Stacja zapisu , a po prawej winda którą uruchamiamy. Na górze przed drzwiami znajdziemy Dziennik audio . Za drzwiami zaraz za wejściem do kolejki jest szafka z Węzłem mocy . Wsiadamy do kolejki i uruchamiamy ją.
Gdy wejdziemy do pomieszczenia dostaniemy nowe zadanie. Przeszukajmy wszystkie zakamarki, po lewej stronie panelu kontrolnego jest Stacja zapisu , a po prawej Stację ładowania stazy . W głębi leży Schemat średniego zasobnika tlenu , oraz pojemnik . Wchodzimy przez drzwi do talerza komunikacyjnego. Znajdziemy tam szafkę z Węzłem mocy , skrzynię oraz kilka otwartych szafek . Wchodzimy przez okrągły właz.
Napraw talerze
Musimy zastąpić trzy niedziałające talerze z wewnętrznego (oznaczone na czerwono) działającymi talerzami rozsianymi na zewnątrz (te świecące na jasnoniebiesko). W zadaniu pomoże nam schemat wyświetlany na ścianie. W pomieszczeniu panuje zerowa grawitacja która ułatwi nam poruszanie. Musimy się także bronić przed atakującymi nas potworami.
Za pomocą kinezy wyrzucamy trzy świecące na czerwono anteny z wewnętrznego kręgu i w ich miejsce wstawiamy trzy świecące na jasnoniebiesko anteny z zewnętrznych kręgów. Schemat na ścianie będzie aktualizowany na bieżąco.