Dead Space 2008: Korekta kursu (cz.1)
Aktualizacja:
Rozdział 03: Korekta kursu
Ponownie napełnij silniki paliwem 1/2
![]() | ![]() |
Na końcu oszklonej poczekalni obok wyjścia z kolejki znajduje się szafka. Otrzymujemy trzy zadania. Naszą stacja wypadową jest sterownia. Udajemy się tam i dokładnie przeszukujemy pomieszczenie, znajdziemy tam Magazyn , Stację zapisu , Dziennik audio oraz kilka otwartych szafek . Zabieramy się za wykonanie pierwszego zadania i wychodzimy przez drzwi oznaczone jako warsztat mechaniczny.
![]() | ![]() |
Przeszukujemy dokładnie męską szatnię, są w niej dwie otwarte szafki . Znajdziemy tam także Dziennik audio oraz Schemat paliwa miotacza . Po wyjściu z szatni kierujemy się w głąb pomieszczenia. Uwaga na nie do końca martwego mutanta. Dalej znajdujemy Dziennik tekstowy i Warsztat . Wchodzimy do stacji kontrolnej uzupełniania paliwa.
![]() | ![]() |
Przeszukujemy prawą część pomieszczenia, jest tam szafka , skrzynia oraz trochę kredytów . Idąc na wprost, wychodzimy po podeście do góry (czyli tam, gdzie wskazuje strzałka w lewo na pierwszym obrazku). Za pomocą kinezy aktywujemy mechanizm, przesuwając przełącznik w dół.
Aktywuj centryfugę
![]() | ![]() |
Idziemy platformą, którą mamy za plecami i idąc w górę, dochodzimy do znanej nam sterowni. Tam ponownie zobaczymy latającego potwora, który przemieni jedno z ciał w potwora, więc zaraz po wejściu do pomieszczenia czeka nas walka. Korzystamy ze Stacji zapisu i udajemy się do drzwi oznaczonych jako winda do centryfugi.
![]() | ![]() |
Zanim wejdziemy do pomieszczenia do odkażania, obejdźmy całe pomieszczenie i przeszukajmy wszystkie szafki. Na pewno znajdziemy w nich Mały zestaw medyczny , amunicję oraz Dziennik audio . Gdy to wszystko znajdziemy, wchodzimy do komory i aktywujemy proces dekontaminacji za pomocą konsoli. Rozlegnie się alarm i będziemy musieli odeprzeć atak kilku potworów. Miejmy oczy dookoła głowy. Po chwili proces się zakończy i będziemy mogli wejść przez drzwi oznaczone jako Proceeed. Po drodze zbieramy wszystkie przedmioty i dochodzimy do dużych okrągłych wrót. Za nimi znajdziemy Stację zapisu , z której oczywiście korzystamy.
![]() | ![]() |
W skrócie - musimy dostać się do panelu kontrolnego znajdującego się w oddali pierwszego screena. Drobnym utrudnieniem jest zerowa grawitacja. Przypominam, że celując wskazujemy miejsce, gdzie chcemy skoczyć i naciskamy Ctrl . Na ścianie nieopodal wejścia znajdziemy szafkę, w pomieszczeniu znajdziemy także Stację ładowania stazy . Lewitujące pojemniki ściągamy za pomocą kinezy. Zanim jednak udamy się do panelu kontrolnego, musimy przesunąć dwa ogniwa zasilające mechanizm.
![]() | ![]() |
Najpierw, spowalniamy go, używając stazy, a następnie przesuwamy w stronę gniazda za pomocą kinezy. Teraz przechodzimy na drugą część pomieszczenia i to samo robimy z drugim ogniwem.
![]() | ![]() |
Podchodzimy do konsoli i naciskamy E . Grawitacja wróciła do normy, ale w pomieszczeniu nie ma tlenu. Odwracamy się o 180 stopni i szybko korzystamy z platformy, którą zjeżdżamy w dół. Zaraz gdy miniemy obracający się mechanizm, biegniemy w kierunku najbliższej wnęki - w przeciwnym wypadku zostaniemy zmiażdżeni. Tym sposobem krok po kroku idziemy przed siebie, we wnękach czekają na nas potwory a także Stacja ładowania tlenu , z której koniecznie korzystamy. Dochodzimy do platformy, wyjeżdżamy na górę. Czym prędzej wychodzimy z komory, za chwilę znów będziemy mogli oddychać spokojnie bez spoglądania na licznik na plecach.
Komentarze czytelników
Dlaczego nie działa mi kineza do przesunięcia pojemnika? Strzelam i zamiast ciągłych "wyładowań" mam krótkie i później tylko stały niebieski promień, którym mogę się najwyżej pogłaskać...
W czym tkwi błąd?
Trochę bzdura z tym użyciem miotacza ognia w próżni... Poza tym zaje...sty poradnik :)
Witam.
Pomocy?! W 3 akcie strzelam w żółte miejsce macki, która mnie ciągnie po podłodze - macka się rozpada a dalej jestem ciągnięty do dziury w ścianie! Czy ktoś miał podobny bug?
w tej samej komorze gdzie robiło się test silników. tam gdzie walczy się trzeci raz z regenerującym się mutantem
Gram w te gre już od 7 dni i nie wiem jak przejść misje w której trźeba odlecieć statkiem i musze odczepić jakieś zapory gdzie one są...pomóżcie
hmm gra bardzo ciekawa, pod koniec juz powoli nudzi sie kiedy jest okreslony cel misji ale zawsze sie cos zwali i muisz to osiagac na okolo, zawsze mnie to denerwuje;p mysle ze to calkiem dobry produkt i milo pograc w tego typu gre zwlaszcza ze dawno podobnej nie bylo. Jedyny minus to jak na prawdziwy survival horror przystalo za malo tu strachu(bo praktycznie nic) i za jasno;p
jestem w 6 misji i nie chce mi sie grac dalej. troche wiecej sie spodziewalem po dead space.
Jason_X -->
Widziałem pierwsze trzy części tej animacji i strasznie mi się podobała. A potem, wstyd się przyznać, zapomniałem o niej. Trzeba nadrobić. Dzięki za przypomnienie.
Poradnik, jak zwykle świetny....ale ja nie z tym....chciałbym się z graczami Dead space podzielić pewną ciekawostką odnośnie samej rozgrywki,smaczków i lekkiego fabularnego spoilera ;)
oto i on:
Oczywiście sorry, jeżeli to jest już wam znane, ja się tego dopatrzyłem wczoraj gdy kończyłem 11 chapter ;)
Absolutnie najbardziej efektywne sa 2 rodzaje broni - pila plazmowa i pistolet liniowy. Reszta jest kompletnie nie przydatna i mozna z nich korzystac tylko w przypadku znudzenia 2 ww.
fajny poradniczek ;p jak zwykle :D
Osobiście uważam że bardziej przydatny jest Karabin pulsacyjny zamiast miotacza który jest chyba najgorszą bronią w grze no i rozpruwacz jako czwarta broń to podstawa.
W 3 rozdziale można zdobyć schemat broni rozpruwacza i naboi do niego.
Jakoś nie widzę nigdzie tego w poradniku ._.
A broń jest ciekawa.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















