Groźne środowisko (cz.3) | Rozdział 06 | Solucja Dead Space poradnik Dead Space
Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019
Zniszcz zasobniki trucizny 5/8
Dochodzimy do Windy, na dole czeka nas gruby potwór, po którego zabiciu ruszy na nas gromada pełzających robali. Rozprawiamy się z nimi miotaczem ognia. Wychodzimy przez drzwi do kontroli atmosferycznej. Po drodze znów sprawnie omijamy uszkodzone zawory. Na miejscu zapisujemy grę oraz uzupełniamy zapasy. Następnie udajemy się do wschodniej komory uprawnej.
Znajdujemy Dziennik tekstowy . Na ścianie przeciwległej do wejścia czeka na nas dobrze nam znany przyklejony do ściany potwór, niestety tym razem nie mamy pod ręką wybuchowych butli, więc musimy czym prędzej odstrzelić mu wszystkie odnóża na bieżąco pozbywając się rodzonych przez niego dzieci. Gdy się z nim uporamy przeszukujemy pomieszczenia na prawej ścianie. W pierwszym znajduje się Warsztat, drugiego chroni potwór jest tam pojemnik. Aby dostać się do trzeciego pokoju musimy poświęcić Węzeł mocy . Znajdziemy tam 5000 kredytów, sporo amunicji Duży zestaw medyczny oraz losową zawartość pojemnika . Udajemy się do windy.
W górnej komorze nie jest już tak przyjemnie zielono jak w zachodnim skrzydle. Udajemy się do lewej części pomieszczenia. Na ścianie wisi szafka, gdy zrobimy kilka kroków do przodu zaatakuje nas już nam znany potężny potwór, którego bez problemu pokonamy strzelając mu w żółte pachwiny bądź plecy. Idziemy do drzwi na wprost, cały czas trzymając się lewej ściany (patrząc od wejścia).
Zaraz za drzwiami, po prawej znajduje się pojemnik . Dalej znajdujemy cel naszej misji, który oczywiście likwidujemy. Jest tam także Stacja ładowania stazy oraz dwa pojemniki , wychodzimy przez drzwi na wprost. W wewnętrznej szklarni B znajdziemy trochę przydatnych przedmiotów.
Zniszcz zasobniki trucizny 6/8
Idziemy do windy w wschodniej komory uprawnej, wyjeżdżamy na trzecie piętro i na górze bez problemu znajdziemy nasz kolejny cel do zlikwidowania. Zjeżdżamy na poziom 01.
Zniszcz zasobniki trucizny 7/8
Zaraz obok windy jest panel sterujący urządzeniem do dokarmiania. A na dole siedzi zatruwający powietrze potwór którego musimy zabić. Niestety gdy uruchomimy mechanizm karmienia, drzwi zamykają się za szybko i nie zdążymy wykonać naszego zadania. Używamy na szklanych drzwiach mocy spowolnienia i szybko obchodzimy komorę by móc oddać celny strzał. Zadanie wykonane!