Zabij Petera 'Nieumarłego' W. Spicera | Poboczne zadania - Dżungla poradnik Dead Island Riptide
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zabij Petera "Nieumarłego" W. Spicera
Informacje na temat zadania:
- Poziom trudności - 5/5
- Zleceniodawca: brak

Zadanie to powiązane jest z oczyszczeniem z nieumarłych Martwej Strefy w lokacji Szopa Petera Spicera. Wejście do wspomnianej szopy znajduje się na terenie Placówki Breri w północnej części bagien.
Oczyść Martwą Strefę i zabij jej bossa

Największe zagrożenie w Martwej Strefie stanowi oczywiście Peter "Nieumarły" W. Spicer, który pełni rolę swoję swego rodzaju bossa i przebywa na parterze głównego budynku. Ta unikalna odmiana zombiaka przypomina pod wieloma względami zbira, przy czym Nieumarły oprócz tego, że jest wytrzymały i zadaje poważne obrażenia potrafi się też regenerować po każdym udanym ataku. Warto w rezultacie trzymać bossa na dystans, pomagając sobie na przykład minami, granatami czy bronią palną.

Oprócz bossa do zlikwidowania są także szwendacze, topielec (przebywa w głównym pomieszczeniu na piętrze) oraz jeszcze jeden zbir, który powinien pilnować schodów prowadzących na wyższy poziom budynku. Nie daj się otoczyć potworom i atakuj je po kolei. Po zakończeniu walk zbadaj całą Martwą Strefę w poszukiwaniu gotówki, cennych przedmiotów ukrytych w pojemnikach oraz rzadkich surowców.