Projekty - Henderson (01 - 11) | Sekrety | Dead Island Riptide poradnik Dead Island Riptide
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019
Projekty - Henderson
Bomba samoprzylepna
Projekt znajduje się wewnątrz Szpitala polowego zlokalizowanego w centralnej części Henderson, na południowy-zachód od Kina na starym mieście oraz Kościoła.
Musisz odblokować sobie dostęp do piwnicy budynku, co ma miejsce w trakcie rozwiązywania pobocznego zadania Ciemność. Zbadaj dokładnie piwnicę, odnajdując w niej projekt.
Bomba z dezodorantu
Projekt znajduje się wewnątrz Domu Stana w południowo-wschodniej części Henderson, na północ od Pralni Ogio Moke. Miejsce to odwiedza się w trakcie zaliczania pobocznego zadania Ostry dyżur.
Przebij się przez całe mieszkanie, docierając do ostatniego pomieszczenia, w którym przebywa zarażony doktor. Zabij zombiaka i rozejrzyj się za projektem.
Brzytwa
Projekt znajduje się w lokacji Piwnice pod fortem, do której można wejść po dotarciu do zlokalizowanego w południowo-wschodniej części miasta Fortu Henderson. Miejsce to bada się przy okazji zaliczania głównego zadania Katastrofa. Na projekt natrafisz niedługo po skorzystaniu ze schodów i dotarciu do niższego poziomu piwnic (tego z zamkniętym pomieszczeniem i rannym pilotem).
Elektroterapia
Projekt ten jest nagrodą za zaliczenie pobocznego zadania Wspomnienia, przyznawaną przez Damiena przebywającego w zachodniej części miasta.
Feniks
Projekt znajduje się wewnątrz warsztatu w południowo-wschodniej części miasta, na zachód od ścieżki prowadzącej do Fortu Henderson.
Wkrocz do zalanego obszaru i dotrzyj do zabarykadowanego wejścia do warsztatu, uważając po drodze na pływaków. Wyważ drzwi do warsztatu.
Poszukiwany projekt leży na ladzie.
Granat soniczny
Projekt znajduje się w pobliżu sceny zlokalizowanej przy Ratuszu (miejsce to odwiedza się w ramach głównego zadania Ratunek).
Zbadaj obszar za sceną. Projekt leży na jednym ze stołów.
Iskrownik
Projekt znajduje się wewnątrz Motelu Joela Chubalby zlokalizowanego w południowo-zachodniej części Henderson, niedaleko Mieszkania Sylvii i na zachód od Targu rybnego.
Musisz odblokować sobie dostęp do centralnego pomieszczenia motelu, czyli tego, w którym przebywa boss (Joel "Czarne Serce" Chubalba). Zlikwiduj wszystkie potwory i zbadaj okolicę. Projekt leży na ziemi.
Karabin elektryczny
Projekt znajduje się w północno-wschodniej części Bazy Wojskowej.
Zlokalizuj rusztowanie przy jednym z namiotów i użyj drabinki żeby się na nie przedostać, docierając tym samym do poszukiwanego projektu.
Karabin ogniowy
Projekt jest wewnątrz Martwej Strefy w lokacji Apartament George'a Serero znajdującej się w centralnej części Henderson, na południe od Zakażonego składu.
Zachowaj odpowiednie środki ostrożności, bo w dolnym pomieszczeniu wspomnianej Martwej Strefy do pokonania jest bardzo silny boss (George "Mięsożerca" Serero). Po zlikwidowaniu tej bestii skorzystaj z dowolnych schodów prowadzących na pierwsze piętro budynku.
Na piętrze również czekają na Ciebie żywe trupy, w tym nowy zapaśnik. Poszukiwany projekt leży na jednej z półek głównego pomieszczenia na piętrze.
Karabin uderzeniowy
Projekt znajduje się w głównej wieży Fortu Henderson zlokalizowanego w południowo-wschodniej części miasta i miejsce to po raz pierwszy odwiedza się przy okazji zaliczania głównego zadania Katastrofa.
Zbadaj parter głównej wieży, odnajdując projekt na jednej ze skrzynek.
Karabin zatruwający
Projekt jest sprzedawany przez Alexa przebywającego w zachodniej części Henderson, niedaleko Magazynu Geoffreya Nape'a. Z postacią tą można pohandlować dopiero po jej uratowaniu, czyli po zaliczeniu pobocznego zadania Uratuj Alexa.