Dead by Daylight: Świnia (Pig) - perki, moc Dead by Daylight poradnik, porady
Na tej stronie poradnika do DBD znajdziecie opis zabójcy jakim jest Świnia (Pig). Dowiecie się stąd jakie posiada perki oraz moc. Nie zabrakło również porad jak nią grać.
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2022
Ta strona poradnika do DBD zawiera opis zabójcy, jakim jest Świnia. Znajdziecie tutaj między innymi opis posiadanych przez nią perków oraz mocy.
Podstawowe informacje
Świnia to zabójca działający częściowo z ukrycia. Jest ona świetna w spowalnianiu ocalałych.
- Imię: Amanda Young,
- Wzrost: Umiarkowany,
- Zasięg terroru: 32 metry,
- Prędkość poruszania: 4,6 m/s (normalny ruch), 3,6 m/s (kucanie),
- Poziom trudności: Umiarkowany,
- DLC: Tak.
Moc i perki
Świnia dysponuje odwróconymi pułapkami na niedźwiedzie. Łącznie ma ich 4 i może je założyć na powalonych ocalałych. Dodatkowo na mapie znajdziecie szereg stacji, na których można je zdjąć.
W momencie, w którym naprawiony zostaje generator, pułapki aktywują się. Wówczas ocalały będzie miał 150 sekund na zdjęcie. Po tym czasie mechanizm aktywuje się i zabija tego, kto go nosi. Licznik nie nabija się jednak, kiedy trwa pościg.
Jej perki są mocno średnie i użyteczne jedynie w specyficznych sytuacjach.
Ikona | Perk | Funkcja |
Dokonaj wyboru (Make Your Choice) | Kiedy ocalały ratuje kogoś z haka znajdującego się co najmniej 32 metry od Was, perk aktywuje się:
| |
Nadzór (Surveillance) | Każdy regresujący generator zostaje podświetlony na biało. Jeśli proces zostanie przerwany, to dany generator zostaje podświetlony na żółto na 8/12/16 sekund. Hałasy towarzyszące naprawom generatorów są słyszalne o dodatkowe 8 metrów. | |
Sztuczka kata (Hangman's Trick) | Otrzymujecie powiadomienie, gdy ocalały zacznie sabotować hak. Podczas niesienia ocalałego aura wszystkich znajdujących się w promieniu 2/4/6 metrów od haka zostaje Wam ujawniona. |
Jak grać Świnią?
Świnia dysponuje potężną mocą spowalniającą, dlatego też kluczowe jest, aby już w początkowej fazie rozgrywki wytropić ocalałych. W ten sposób najefektywniej wykorzystacie swoje pułapki i zyskacie dużo czasu.
Pamiętajcie również, że Świnia posiada możliwość kucania. W tym momencie jest ona niewykrywalna, więc zdolność ta może posłużyć do zaskakiwania ocalałych - szczególnie pracujących przy generatorach.
Przykładowy build
Ikona | Perk | Funkcja |
Dreszczyk Emocji (Thrilling Tremors) | Po podniesieniu ocałego wszystkie generatory, które nie są obecnie naprawiane przez są blokowane przez Byt na kolejne 16 sekund. Perk ma czas odnowienia 100/80/60 sekund. | |
Zew wody (Call of Brime) | Perk aktywuje się po uszkodzeniu generatora. Generator cofa się o 150/175/200% normalnej prędkości regresji, a jego aura jest podświetlona na żółto. Za każdym razem, gdy ocalały ukończy dobry test umiejętności przy tym generatorze to otrzymacie dźwiękowe powiadomienie. | |
Czuwak (Dead Man's Switch) | Po zawieszeniu na hak, perk aktywuje się na 20/25/30 sekund. W tym czasie, jeśli ocalały przestanie naprawiać generator, to zostanie on zablokowany przez Byt. | |
Najlepsze zostaw na koniec (Save the Best for Last) | Za każdym razem, gdy traficie atakiem podstawowym kogoś innego niż obsesja, otrzymuje 1 żeton, maksymalnie do 8 żetonów:
Kiedy obsesja zostanie poświęcona, nie możecie ani zdobyć, ani stracić więcej żetonów. |