In Your Eyes (12) | Śledztwo 4 | CSI Kryminalne Zagadki Las Vegas poradnik CSI: Kryminalne Zagadki Las Vegas: Niezbite dowody
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2019
Dom państwa Bandereet: Miejsce zbrodni (Dr. Bandereet's House: Crime Scene) #6
Po dotarciu na miejsce będziesz musiał od razu skierować się do pomieszczenia, w którym popełniono zbrodnię. Załączy się tu ciekawa scenka przerywnikowa. Greg zauważy, że plamy wskazują bardzo ważną rzecz, a mianowicie, iż morderca był leworęczny. Idź teraz do Domku przy basenie (Dr. Bandereet's Pool House).
Domek przy basenie (Dr. Bandereet's Pool House) #3
Musisz tu wykonać tylko jedną czynność, a mianowicie kliknąć na przedstawionym na screenie stoliku, który poprzednio był niedostępny. Odnajdziesz tu krzyżówkę, którą należy zabrać ze sobą. W tym celu skorzystaj z rękawiczek (Latex Gloves).
Nowy dowód: krzyżówka (Crossword Puzzle)
Z pozyskanym dowodem idź do Laboratorium (Lab).
Laboratorium (Lab) #10
Od razu skieruj się w stronę komputera laboratoryjnego. Wybierz opcję wyszukiwania specjalnego (Special Search). Do środkowego pola musisz przeciągnąć krzyżówkę (Crossword Puzzle). Po przeprowadzeniu analizy okaże się, iż to Amita Bandereet jest leworęczna. Idź do Biura Brassa (Brass' Office).
Biuro Brassa (Brass' Office) #7
W pierwszej kolejności poproś o możliwość powtórnego przesłuchania Adyi:
- May I talk to a suspect again? -> I'd like to question Adya Bandereet again. (Chcielibyśmy ponownie przesłuchać Adyę Bandereet.)
Do kobiety musisz zwrócić się w następujący sposób:
- Ms. Bandereet, we would like you to withdraw your confession. (Chcielibyśmy żeby wycofała pani swoje zeznania.)
Kliknij na postaci Brassa i poproś o przywołanie drugiej osoby:
- I'd like to question Amita Bandereet again. (Chcielibyśmy ponownie przesłuchać Amitę Bandereet.)
Tym razem nie musisz już wybierać żadnych opcji dialogowych. Wysłuchasz jedynie dłuższej rozmowy i tym samym zakończysz całe to śledztwo.
Zaczekaj na załadowanie ekranu. Wysłuchasz tu krótkiego stwierdzenia w wykonaniu Grega. Następnie akcja przeniesie się do biura Grissoma. Ponownie wystawi ci on najwyższą możliwą notę.