Misja 3 - Payback cz.3 | Conflict Global Storm poradnik Conflict: Global Storm
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Do celu prowadzą dwie pary schodów (screen 1) oraz charakterystyczna kładka. Nie powinieneś chwilowo spotykać nowych wrogów, aczkolwiek mimo wszystko warto się pilnować. Na kolejnych terrorystów wpadniesz dopiero w końcowej części kładki (screen 2). Z racji tego, iż masz przy sobie całą drużynę przeciwnicy ci powinni błyskawicznie zginąć. Idź dalej.
Po drodze wpadniesz na podwójne drzwi, które będziesz oczywiście musiał otworzyć. Kawałek dalej odnajdziesz cenne wyposażenie (screen 1) - apteczki oraz amunicję do ciężkiego karabinu maszynowego, którą szczególnie powinieneś się zainteresować. Czeka Cię bowiem pojedynek z dwoma śmigłowcami (!!). Zgromadź swoich ludzi przy kolejnych drzwiach, a następnie je otwórz (screen 2). Możesz już wyłączyć noktowizor. Zanim wybiegniesz na zewnątrz będziesz jednak musiał wykonać kilka czynności.
Do akcji powinien przede wszystkim wkroczyć snajper (screen 1). Zlikwiduj wszystkich WIDOCZNYCH gostków (wieże strzelnicze, dachy budynków itp.). NIE WYCHODŹ zbyt daleko, gdyż po prawej znajduje się stanowisko maszynowe, którego raczej nie będziesz mógł zlikwidować. Po wstępnym oczyszczeniu okolicy wybierz Connorsa i zacznij biec do znajdującego się na drugim końcu lądowiska bunkra. Odnajdziesz tu całą masę przydatnego wyposażenia, w tym apteczki oraz pociski do bazooki, którymi powinieneś się oczywiście zaopiekować (screen 2).
Zanim cokolwiek zrobisz warto byłoby zapisać stan gry. Pamiętaj jednak o tym, aby na przyszłość pozostawić jeszcze sobie co najmniej jeden wolny slot. Wyjdź z bunkra i zlikwiduj żołnierzy, którzy najprawdopodobniej Cię zaatakują. Aby pozbyć się operatora stanowiska maszynowego najlepiej byłoby skorzystać z takiego właśnie działka, znajdującego się niedaleko bunkra (screen 1). Jeśli chcesz możesz podbiec nieco do przodu. Na powitanie powinno Ci wybiec kilku nowych gostków. Wróć się do działka i rozwal ich z bezpiecznej odległości (screen 2).
Upewnij się, że wszyscy poza Connorsem znajdują się w ukryciu. Po chwili nadleci tu pierwszy śmigłowiec (screen 1). Będziesz się musiał stosunkowo szybko go pozbyć, gdyż w przeciwnym przypadku ze środka zaczną wyskakiwać komandosi. Do tego celu najlepiej byłoby użyć ciężkiego karabinu maszynowego Connorsa. Kilkusekundowy ostrzał w zupełności powinien wystarczyć do zniszczenia maszyny. Przyjrzyj się kolejnej efektownej eksplozji (screen 2).