Misja 13 - Pressure Drop cz.1 | Conflict Global Storm poradnik Conflict: Global Storm
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Muszę Cię ponownie zmartwić. Przed Tobą jeszcze trudniejsza, a na dodatek wyjątkowo długa misja. Zapisy stanu gry radziłbym wykonywać jedynie przed najcięższymi starciami. Miejsca te będę oczywiście dokładnie wskazywał. Na początek obejrzyj wyjątkowo interesujący filmik przerywnikowy (screen 1). Twoja drużyna wysłana zostaje z zadaniem powstrzymania Mendela, członka organizacji terrorystycznej March 33. Szaleniec będzie próbował wystrzelić pociski nuklearne na sąsiadujący Pakistan. Misja rozpocznie się w dość nieoczekiwany sposób. Śmigłowiec, na pokładzie którego Twoja drużyna dotarła na mapę zostaje zestrzelony, w wyniku czego Sherman i Jones znajdą się w potrzasku (screen 2). Będziesz ich musiał uratować.
Musisz się śpieszyć, w przeciwnym przypadku chatka, w której skrywają się Sherman i Jones zostanie zniszczona. Gdy tylko uzyskasz kontrolę nad pozostałymi dwiema postaciami rozkaż Connors'owi biec za sterowanym Bradley'em. Kieruj się prosto. Po lewej powinieneś zauważyć pojedynczego żołnierza. Zastrzel go POZOSTAJĄC przez cały czas w biegu (screen 1). Przeskocz przez znajdujący się tu płotek. Musisz się śpieszyć ponieważ w okolicy pojawił się wrogi czołg. W tym celu dobrze byłoby na chwilę przejąć kontrolę nad Connorsem, tak aby przyśpieszyć wykonywane przez niego ruchy. Biegnij do znajdującej się tu jaskini (screen 2).
Po dotarciu na drugi koniec jaskini zeskocz na niższą półkę i zacznij kierować się w prawo (screen 1). Uważaj jednocześnie na to, aby Connors przypadkowo nie spadł, gdyż może się wtedy zabić. Kieruj się zgodnie z oznaczeniami mapy, ignorując przy tym widocznych w oddali przeciwników. Po zbliżeniu się do pola, na którym znajdują się pozostali członkowie drużyny powinieneś zauważyć kolejny czołg. Przygotuj wyrzutnię rakiet i zniszcz go jednym celnym strzałem (screen 2). Osobiście radziłbym wykonać teraz pierwszy zapis stanu gry. Okolica znajduje się bowiem pod ciągłym ostrzałem moździerzowym, przez co stosunkowo łatwo mógłbyś zginąć.
Zanim skierujesz się do domku, w którym ukrywają się pozostali członkowie drużyny zainteresuj się okolicznymi przeciwnikami. W szczególności mam tu myśli gostków przebywających nad niszczonym budynkiem (screen 1). Przywołaj do siebie Jonesa i Sherman, a następnie zacznij biec w lewo. Musisz się śpieszyć, w przeciwnym przypadku dołączeni członkowie ekipy mogą oberwać z moździerza. Po dotarciu na miejsce przeładuj broń i ewentualnie wylecz pozostałe postaci (screen 2).
Teraz będziesz się musiał wrócić do punktu startu, korzystając jednak z nieco innej ścieżki. Generalnie chodzi o to, aby zdobyć utracone przez Jonesa ładunki C4. Tylko wtedy będziesz mógł zbadać pozostałe sektory planszy. Aby ułatwić sobie przeprawę proponowałbym zerknąć na mapę. Wybierz ścieżkę prowadzącą do punktu startu. Prowadzi ona przez okoliczną jaskinię (screen 1). Chwilowo nie powinieneś wpaść na nowych przeciwników. Po wyjściu z jaskini kieruj się prosto. Po prawej powinieneś zauważyć zasieki, do których za chwilę powrócisz (screen 2). Idź dalej.